یازدهمین نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای آغاز می‌شود.

یازدهمین نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یازدهمین نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم از 16 تا 18 اردیبهشت‌ماه به همت شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
این نشست که یازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن است ساعت 8 صبح چهارشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای آغاز می‌شود و طی سه روز برگزاری این نشست، مقالات برتر پیرامون موضوعات نشست از سوی صاحبان آثار ارائه می‌شود.
تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان بین‌المللی، سخنرانی سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و رئیس نشست و تبیین اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های تدارک دیده شده در بخش علمی نشست توسط حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی‌مقدم، رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دبیر بخش علمی نشست از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم افتتاحیه این نشست است.
با پایان یافتن مراسم افتتاحیه این همایش، ارائه مقالات توسط صاحبان آثار آغاز می‌شود و طی سه روز برگزاری مقالات برتر ارائه و در مراسم اختتامیه نیز برترین مقالات معرفی و تجلیل می‌شوند.
رونمایی از لباس قاریان قرآن از دیگر برنامه‌های این نشست سه روزه است که مراسم رونمایی از این لباس نیز پنجشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه یازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن نیز جمعه، 18 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10:30 تا 12 برگزار می‌شود و صاحبان مقالات برتر نیز در این مراسم تجلیل خواهند شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.