۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: 281246
نظارت ويژه برهفته هاي پاياني ليگ

به گزارش قدس آنلاين، بازرسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در هفته‌های اخیر شدیدترین کنترل‌ها در مسابقات لیگ برتر اعمال شده است.کارگروه متشکل از مسئولین ذیربط، تمامی مناسبات مسابقات را رصد و کنترل می‌کنند و تمام پیش بینی‌های لازم برای جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی به عمل آمده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مدیران،بازیکنان و مربیان در این هفته‌ها بیشترین همکاری را در برگزاری مسابقات جوانمردانه داشته‌اند و کمیته داوران نیز در این رابطه همکاریهای خوبی ارائه کرده است.
همچنین دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به حساسیت آن با بالاترین استانداردهای لازم کنترل می‌شود و کارگروهی به طور ویژه بازی‌ها را رصد می‌کند و بر همه مناسبات نظارت خواهد داشت.
در همین رابطه دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان با همکاری مبادی ذیربط و از طریق حراست فدراسیون فوتبال به طور قانونی و محرمانه با اشخاصی که در این زمین اطلاعات خاصی را دارند همکاری به عمل می‌آورد.
ضمنا متذکر می شود اشخاص حقیقی و حقوقی از هر گونه اظهار نظر رسانه‌ای و شائبه برانگیز اجتناب کنند و هر گونه اطلاعات در این زمینه را به کمیته صیانت ارائه دهند. متخلفان در این امر مهم مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
در پایان حجت الاسلام علیرضا علیپور، رئیس کمیته نظارت، بازرسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به بیانیه صادر شده توسط باشگاه ملوان و با تشکر از باشگاه ملوان در رابطه با همکاری‌های قبلی از این باشگاه درخواست کرد تا این تیم نیز در دو هفته پایانی در ارائه بازی جوانمردانه از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.