سبزوار - خبرنگار قدس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی و اشتغالزایی، مسؤولان باید از سرمایه گذاران در صنعت و تولید حمایت کنند.

کارگر باید امنیت شغلی داشته باشد

رمضانعلی سبحانی‌فر در حاشیه همایش کارگران نمونه سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: ثمره سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت، رشد اقتصادی مطلوب و اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید در سبزوار فراهم شده است، آزاد راه حرم تا حرم، راه آهن و فرودگاه را از جمله این زیرساختها دانست.

وی اظهار کرد: در چند سال گذشته به دلیل نبود برنامه ریزی درست، رشد اقتصادی کشور منفی بود که در دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی و مدیریت بر منابع مالی رشد اقتصادی منفی به مثبت تبدیل شد.

نماینده مردم سبزوار، در مجلس شورای اسلامی، کارگران را به عنوان سربازان جنگ اقتصادی دانست و ادامه داد: شاخص توسعه یافتگی رشد اقتصادی است و رشد اقتصادی بدون حضور کارگران در چرخه اقتصاد اتفاق نمی‌افتد.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور، بیکاری است که این مشکل در سبزوار بیشتر دیده می‌شود، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا اواخر سال جاری اشتغال این شهرستان در بخش صنعت افزایش یابد.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه سالهای گذشته در بخش صنایع سبزوار حدود هزار و 500 نفر اشتغال داشتند که این تعداد با برنامه ریزی مناسب به سه هزار نفر افزایش می‌یابد، کارگاه‌هایی همچون بسته بندی موادغذایی، داروسازی طاها، سیمان فرجاد، فولاد، خوراک دام و لبنیات را از جمله فرصتهای مناسب سبزوار برای اشتغالزایی عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به پایان ساخت بیمارستان حشمتیه سبزوار با هزینه حدود 800 میلیارد ریال گفت: مجوز استخدام 350 نفر در این بیمارستان اخذ شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.