مسعود عباسی : اختلافات میان بازیکن ملی پوش استقلال و اعضای کادر فنی و مدیریتی باشگاه به بدترین روزهای خود رسیده است، ...

 بازیکنان استقلال در آستانه اعتصاب دسته جمعی

 به گونه ای که شنیده می شود هاشم بیک زاده پس از اتمام بازی برابر صبا از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرده است تا به این ترتیب اعتراض خود را به شرایط حاکم در باشگاه استقلال نشان دهد.

در تازه ترین اخبار منتشر شده از سوی منابع خبری موثق در باشگاه استقلال، هاشم بیک زاده به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی مسؤولین باشگاه استقلال در تمرین حضور پیدا نکرده است و تاکید کرده اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند از طریق ارکان قضایی فدراسیون پیگیر مطالبات خود خواهد شد و استقلال را با چالشی جدی رو به رو خواهد کرد.

بیک زاده که یک ماه پیش نیز به دلیل عدم دریافت مطالباتش از سوی مسئولین استقلال چند روزی در تمرینات حاضر نمی شد مجددا پس از پیروزی این تیم مقابل صبای قم دیگر سر تمرین حضور پیدا نکرده و گفته می شود بدقولی مسؤولین استقلال باعث شده این بازیکن تنها دو هفته مانده به پایان لیگ در تمرین حاضر نشود.

گفته می شود او به مسؤولین باشگاه استقلال گفته است این بار تا پولش را نگیرد حاضر به آمدن در تمرین استقلال نیست.حال باید دید امیر قلعه نویی همانند دفعه قبل برای حضور مجدد بیک زاده واسطه نزد او خواهد فرستاد یا اینکه تا پایان فصل قید حضور او در ترکیب استقلال را خواهد زد. گفته می شود بازیکنان استقلال که متوجه غیبت بیک زاده شده اند تصمیم گرفتند اگر بیک زاده به نتیجه رسید آنها هم روش او را در پیش بگیرند و استقلال را در آستانه دربی پایتخت با چالشی بزرگ رو به رو کنند.

امیر قلعه نویی که از جزئیات این تصمیم خبردار شده است درصدد آن است مدیرعامل باشگاه را ملاقات کند تا راه حلی برای حل این بحران پیدا کند چون اگر شرایط به همین منوال پیش برود آنها در آستانه دربی پایتخت شرایط بحرانی بزرگی را پیش رو خواهند داشت که این مساله مشکلات امیر قلعه نویی را دو چندان خواهد کرد و زمینه ناکامی دوم استقلال قلعه نویی برابر پرسپولیس در فصل جاری را فراهم خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فولاد قهرمان IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بهونه برای شکست های آینده ومخصوصا دربی انشاالله
  • محمدرضا IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شما مطمئن باشيد حتما اين کار رو ميکنن بازيکناى پر ادعايى که حتى نتونستن سهميه آسيا رو بگيرن حالا براى موجه نشون دادن خودشون ميخوان همه چى رو گردن بى پولى بندازن مثلا همين بيگ زاده , نميدونم اين بار چندمين مرتبه که قهر کرده
  • عبدالحی جنگی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    من به عنوان یک استقلالی از مسئولین محترم استقلال بویژه آقای قلعه نوعی عاجزانه خواهش میکنم درهای خروجی رو به روی بیگ زاده باز کنند.خداوکیلی کیروش با باند بازی این بازیکن رو دعوت میکرد و گرنه سطح کیفیش عذاب آوره... بازیکنی که چندین بار بخاطر پول تمرین نمیره همون بهتر که نباشه... حق چند جوون رو تو تیم ملی خورده اینجا هم الکی مانور میده... آقایون شما رو بخدا بزارین بیگ زاده بره بره بره