۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 281325

قدس آنلاین – رها واعظی: LG اعلام کرد که Snapdragon 808 از Snapdragon 810 کم تر نیست و Qualcomm نیز این موضوع را تایید کرد.

LG اعلام کرد: Snapdragon 808 از Snapdragon 810 کم تر نیست

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، LG اعلام کرده است که گوشی جدید G4 خود را با تراشه ی Snapdragon 808 عرضه خواهد کرد، اما این فرض که به دلیل استفاده نکردن از تراشه ی Snapdragon 810 این گوشی مطابق انتظارها نیست، اشتباه می باشد.

LG در گزارش رسمی خود آورده است که تراشه ی Snapdragon 808 از نظر کارآیی، از Snapdragon 810 پایین تر نیست و هیچ چیز کم ندارد.

مهندسان توسعه ی LG تشخیص داده اند که استفاده از تراشه ی Snapdragon 808 برای گوشی جدید G4 بسیار مناسب تر می باشد و بهره وری بهتری را ایجاد خواهد کرد.

حال اینکه چرا LG به جای یک تراشه ی هشت هسته یی، از یک تراشه ی 6 هسته یی استفاده کرده است، جای سوال دارد.

با این وجود بازار هدف LG برای گوشی جدید G4، بیش تر بازارهای آسیایی می باشد و به نظر می رسد ایجاد امکانات ضعیف تر نسبت به امکانات قابل انتظار جهانی، به همین دلیل است.

Qualcomm نیز با اشاره به قابلیت های بالاتر Snapdragon 810 نسبت به تراشه ی Snapdragon 808 اعلام کرده است که در واقع برای کارآیی کلی این دو تراشه با یکدیگر فرق زیادی ندارند و بالا رفتن تعداد هسته ها بیش تر در بهره وری های بزرگ مورد توجه قرار می گیرد و بستگی به نوع استفاده از تراشه دارد.

البته این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که استفاده از تراشه ی Snapdragon 808 باعث عمر بیش تری باتری نسبت به تراشه ی Snapdragon 810 می باشد.

در هر صورت، استفاده از پردازنده ی های بهتر، امکان بهبود کارآیی بیش تر را فرآهم می کند و این موضوع باعث کاهش عمر باتری مبشود.

LG نیز گوشی جدید خود را با اندکی تاخیر وارد دنیای گوشی های هوشمند خواهد کرد و استفاده از آن همه چیز را مشخص می کند.

شاید یکی از دلایل فروش شارژر همراه در کنار گوشی های هوشمند معروفی مانند گلکسی S6، آیفون 6 و HTC One M9 استفاده از تراشه یی توسعه یافته تر باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.