قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری دومین نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی در اصفهان با همکاری مجموعه فرهنگی تخت فولاد خبر داد.

برپایی دومین نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ علی مقوا ساز افزود: در این نمایشگاه صنایع تبدیلی ، صنایع دستی ، مینا کاری ، کودورمی کمپوست ، گیاهان دارویی ، دم نوش ها و عرقیجات، شیرینی پزی ، صنعت شترمرغ ، پرورش قارچ همراه با غرفه ابداعات و عملکرد بسیج سازندگی به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی از روز 16 لغایت 20 اردیبهشت ماه 94 در خیابان سعادت آباد ، جنب مقبره بابا رکن الدین ، بازارچه فرهنگی برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه 22 غرفه برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: " اقتصاد مقاومتی با فاکتورهایی که در آن لحاظ شده – حضور و استفاده از مردم، تقویت صنایع ، کاهش وابستگی به نفت و تقویت بخش خصوصی – دقیقا به معنای کاهش فشاری است که بر کشور تحمیل می شود نه تحمل فشار"، اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه  این است که نشان دهیم می توان در راستای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری گام های ارزشمندی برداشت.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه با همکاری مجموعه فرهنگی تخت فولاد و ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان برگزار می شود، گفت: از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برپایی کارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان فنی و حرفه ای همه روزه از ساعت 6 تا 8 بعداز ظهر ، پخش کلیپی از طرح های انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی و برپایی غرفه ابداعات اعضای بسیج سازندگی اشاره کرد.

سرهنگ مقواساز یادآور شد: گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده بسیج سازندگی که 185 طرح طی دو سال گذشته انجام شده نیز در دومین نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی می شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.