۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 281368

قدس آنلاین یزد - سوانح رانندگي روز گذشته محورهاي مواصلاتي استان يزد در مسير "بافق - بهاباد" و "رباط- بياضيه" دو کشته بر جاي گذاشت.

2 حادثه رانندگي در جاده هاي يزد 2 کشته داشت

به گزارش  قدس آنلاین ازیزد ، رئيس پليس راه استان يزد اظهارداشت : روز گذشته دو حادثه رانندگي از طريق مرکز پيام پليس 110 به پليس راه اعلام شد و ماموران گشت پليس راه در محل حادثه حاضر شدند.
سرهنگ "احمد مظفري" افزود: در حادثه اول که در ساعت 11 و 55 دقيقه در محور بافق بهاباد بر اثر واژگوني يکدستگاه سواري " ام.وي.ام"، روي داد يک خانم 42 ساله به هويت " ح.م" که سرنشين اين خودرو بود جان خود را از دست داد.
رئيس پليس راه استان يزد در خصوص حادثه ديگر در محور يزد- طبس گفت: در ساعت 21 و 10 دقيقه شب بود که خبر برخورد يک دستگاه سواري 405 با احشام دريافت شد و
بلافاصله گشت پليس راه به کيلومتر 150 اعزام شد.
وي خاطرنشان ساخت : در اين حادثه که به علت برخورد يک دستگاه سواري 405 با يک نفر شتر در وسط جاده رخ داد، راننده 50 ساله سواري به نام "ح.غ" بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
مظفري علت هر دو حادثه اعلام شده را عدم توجه به جلو از سوي رانندهاي خودرو اعلام کرد و گفت: با توجه به اينکه اکثر واژگوني ها و تصادفات بر اثر بي توجهي رانندگان رخ مي دهد لذا پليس راه به رانندگان عزيز توصيه مي کند هنگام رانندگي با هوشياري کامل به جاده توجه داشته باشند تا خوايي ناکرده شاهد اين چنين اتفاقات ناگوار نباشيم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.