قدس آنلاين - سبزوار : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

رویکرد نیروی انتظامی دین مداری ، قرآنی و اخلاق مداری است

دكتر محمد رضا محسنی درحاشيه آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان سبزوار در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوار اظهار داشت: اگر تیم مذاکره کننده کشورمان در مقابل قدرتهای جهان ایستاده و مذاکره می کند به خاطر هماهنگی مسوولان و اقتدار کشور است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ،جوین ،جغتای ،داورزن ، خوشاب و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد  : هم اکنون یک همدلی و همزبانی و وحدت و هماهنگی خوبی بین مردم ،نظام و دولت وجود دارد.

محسنی ثانی با اشاره به عظمت و اقتدار نیروی انتظامی تصريح كرد : ناجا در داخل کشور و نقاط صفر مرزی حضور بسیار فعال و چشمگیری داشته و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ياد آور شد : ناجا نیرویی مقتدر ، مردمی و با عزت بوده و ارتباط و تعامل بسیار خوبی هم با مردم دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی دینمداری ، قرآنی و اخلاق مداری است ، افزود: سبز پوشان ناجا در جهت تامین امنیت و برقراری نظم و آسایش مردم شبانه روزی انجام وظیفه می کنند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ قنبر علی آزادواری تقدیر و سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سبزوار معرفی شد . /  انتهاي پيام 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.