فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: احساس امنیت در جامعه با تلاش همه مسوولان و مردم میسر می شود.

 احساس امنیت در جامعه در گرو تلاش همه مردم و مسوولان است

سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سبزوار امنیت کشور را مطلوب توصیف کرد و افزود: همه باید تلاش کنند با مشارکت عمومی امنیت در جامعه پایدار شود.

وی همچنین در باره بخشی از معیارهای انتصابات فرماندهان انتظامی گفت: تعهد، تخصص، تواضع و مردمی بودن در انتصابات مد نظر است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ما باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و با تعامل با مردم رضایت آنان را فراهم سازیم.

سردار امیری مقدم افزود: نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، مسوولان اجرایی و مجموعه مدیریت این شهرستان هماهنگ، همراه و صمیمی و پر تلاش هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار هم در این مراسم گفت: موضوع امنیت در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار مهم است.

احمد برادران از خدمات نیروی انتظامی برای ایجاد و برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر کرد و افزود: امنیت یکی از مهمترین نیازهای جامعه است.

رییس شورای تامین سبزوار اظهار کرد: به رغم شیطنت های دشمنان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

وی گفت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و نظم و آسایش مردم نقش مهمی بر عهده دارد و امروز از جهت امنیت شرایط بسیار خوبی در شهرستان داریم.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ قنبر علی آزادواری فرمانده سابق انتظامی سبزوار قدردانی و سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ آزادواری فرمانده پیشین انتظامی سبزوار بعد از 33 سال خدمت به افتخار بازنشستگی نایل شد.

در این مراسم نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، جمعی از روحانیون، خانواده شهدا، مسوولان اجرایی و فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان سبزوار حضور داشتند.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.