مدیرعامل به نشر گفت: کتب جدید به نشر در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

کتب جدید به نشر در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جواد محمد زاده مقدم اظهار داشت: به نشر یکی از فعال‌ترین موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی به شمار می رود که هرساله در نمایشگاه کتاب تهران در کنار عرضه آثارش، برگزاری برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه به نشر در حوزه‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی فعالیت دارد، افزود: رونمایی از کتاب‌های «سیری در مثنوی» تالیف مهدیه الهی قمشه‌ای، مجموعه 8 جلدی شعر کودک «کی بود کی بود» سروده ناصر کشاورز و همچنین «گنجینه آثار استاد حکیمی» استاد و نویسنده برجسته دهه 50 از جمله آثاری است که از آن ها رونمایی می‌شود.

محمد زاده مقدم بیان کرد: در 25 اردیبهشت ماه جاری، همزمان با بزرگداشت فردوسی، از کتاب «چنین گفت دهقان» اثر استاد جعفر یاحقی که برای نخستین بار به چاپ رسیده است، رونمایی خواهد شد.

مدیر‌عامل موسسه انتشارت آستان قدس رضوی ابراز داشت: این موسسه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی همانند سال‌های گذشته، کتاب‌های سایر موسسات آستان قدس رضوی همچون بنیاد فرهنگی رضوی، موسسه آفرینش های هنری، دانشگاه امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد را نیز در غرفه خود، برای علاقه مندان ارائه می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.