قدس آنلاین – رها واعظی: آمازون اقدام به خرید شرکتی استارتاپی با نام ClusterK کرد که با تکنولوژی خود امکان صرفه جویی هزاران دلاری را برای مشتریان وب سرویس آمازون فرآهم می کند.

شرکتی که 90 درصد مشتریان وب سرویس آمازون را حفظ می کند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، خرید شرکت استارتاپی ClusterK توسط آمازون، با سرمایه یی بین 20 و 50 میلیون دلار صورت گرفت و انتظار می رود فناوری جدید در آمازون باعث صرفه جویی زادی در پول و هزینه های مردم شود.

تکنولوژی ClusterK در واقع یک کیت است که به مشتریان اجازه می دهد تا قیمت مورد نظر خود را بر روی سرور وب سرویس آمازون فعال کنند و 10 درصد از قیمت را برای اجرای برنامه ها پرداخت کنند، حتی زمانی که به دلیلی خطاهای احتمالی قیمت ها افزایش می یابد.

آمازون پس از آنکه پیشنهادات و طرح های شرکت ClusterK برای صرفه جویی در پول و سرمایه گذاری مناسب دید، تصمیم به خرید این شرکت هزار نفری شد.

با چنین طرح هایی، بین 500 هزار تا 600 هزار دلار در هزینه های استفاده از وب سرویس آمازون نسبت به سال گذشته، بیش تر صرفه جویی می شود.

قراردارد بین آمازون و ClusterK نقش مهمی برای وب سرویس آمازون و دسترسی ساده تر به این سیستم خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.