۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کد خبر: 281496

قبایل یمنی ضمن اسارت تعدادی از سربازان عربستان سعودی مستقر در منطقه مرزی نجران، چندین فروند موشک و سلاح‌ نظامیان سعودی را به غنیمت گرفتند.

اسارت نظامیان عربستانی توسط قبایل یمنی

به گزارش  فارس به نقل از المیادین، «حسن ابو هدره» رئیس انجمن جوانان قبایل «بکیل» یمن اعلام کرد که نیروهای قبایل پس از درگیری چند روزه با نظامیان سعودی مستقر در مناطق مرزی نجران و جازان، موفق شدند تعدادی از سربازان عربستانی را به اسارت در بیاورند.

ابوهدره گفت: موشک‎ها و سلاح‎های نظامیان عربستانی نیز به غنیمت گرفته شده است و به زودی تصاویر و فیلم اسارت نظامیان ارتش عربستان سعودی در نجران منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از مراکز نظامی عربستان تحت کنترل افراد قبایل قرار دارد، گفت: نیروهای قبایل از پایگاه‌های نظامی عربستان در نجران عقب‌نشینی نکردند.

در همین ارتباط، پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی الوطن گزارش داد که در تبادل آتش امروز (چهارشنبه) میان افراد مسلح وابسته به قبایل و نظامیان سعودی در منطقه نجران پنج نفر کشته و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

برخی منابع یمنی نیز گزارش دادند که چهار پایگاه سعودی همچنان تحت سیطره قبایل یمن است و هیچ سعودی در داخل آن نیست.

قبایل یمنی روز گذشته نیز منطقه مرزی نجران را با چندین خمپاره هدف قرار دادند که گفته می‌شود 12 نظامی سعودی کشته و تعدادی زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.