عظیمی:  یوونتوس با برتری 2-1 در تورین مقابل رئال امیدهایش را برای حضور در فینال برلین زنده نگه داشت.

برلین دیگر برای یووه رویا نیست

 مکس آلگری، مربی بینکونری بعد از این بازی معتقد بود که تیمش حتی می توانسته گل سوم را هم وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی بکند. “ از عملکرد بچه ها خیلی راضی هستم. فکر می کنم شایسته این برد بودیم. حضور در نیمه نهایی راحت نبود و بازی با رئال هم کار ساده ای نبود. اما بازیکنان ما فرصت های کمی دراختیار تیمی که تکنیک بالایی دارد قرار دادند. می توانستیم حتی بهتر از این عمل کنیم، بخصوص در نیمه اول؛ باید از بازیکنانم تشکر کنم. متأسفم برای یانکه می توانستم 3-1 برنده باشیم. آخرین توپ یورنته می توانست بهتر مورد استفاده قرار گیرد، ولی اینکه با برد به برنابئو می رویم مهم است. حالا یک هفته فرصت داریم تا خودمان را آماده کنیم و به فینال برسیم. فکر می کنم تیم ما با 4 مدافع خوب کار کرد. اما وقتی 2-1 جلو افتادیم و بونوچی هم کارت زرد داشت، باید کمتر ریسک می کردم و یک دفاع دیگر به تیم اضافه می کردم. در خط میانی پوشش خیلی خوب داشتیم و بازیکنان یووه بخوبی کروس و راموس را تحت کنترل داشتند.” آلگری بیش از هرچیز دیگری در بازی یووه از بلوغ فکری تیمش خوشش آمده بود. “ ما در طول مسیر این لیگ قهرمانان پیشرفت کردیم. باید بازی خوانی را یاد گرفت و بدانیم که چه زمانی باید به بازی سرعت بخشید و چه زمانی باید بازی را کند کرد. فکرمی کنم تیم من ازاین لحاظ خیلی پیشرفت کرده است.”

آنچلوتی: بدشانسی آوردیم

کارلو آنچلوتی بعد از باخت مقابل یووه در ورزشگاه یونتوس با وجود نارضایتی از نتیجه حاصل شده نسبت به بازی برگشت که چهارشنبه آینده در مادرید برگزار می شود، خوشبین بود” نباید امیدمان را از دست بدهیم. باید کمی صبور باشیم. یوونتوس در نیمه دوم به نسبت نیمه نخست فشار بیشتری آورد. وقتی که خط دفاعی اش را پنج نفره کرد، فضاهای کمتری دراختیار ما گذاشت. گل دوم آنها حاصل یک لحظه بدشانسی تیم ما بود. مثل وقتی که ضربه خامس به تیردروازه خورد.” کارلتو از شتابزدگی بازیکنان خیلی راضی نبود.”  مقابل یوونتوسی که خیلی خوب سازماندهی شده و با انگیزه بازی می کند، به نظرم گاهی بیش از حد فشار آوردیم و بی دقتی های زیادی داشتیم. برای بازی برگشت باید صبور باشیم و خونسردی و امیدمان به پیروزی را نگه داریم.”

 شب بد راموس در خط میانی

کارلو آنچلوتی مقابل یوونتوس بار دیگر سرخیو راموس را در کنار تونی کروس در خط میانی قرارداد و این بار از این تاکتیک خود نتیجه نگرفت. راموس در لحظات کلیدی اشتباهات زیادی مرتکب شد و مشخص بود که در این پست راحت نیست. بعد از این نمایش ضعیف احتمال اینکه او در بازی برگشت در همین منطقه به بازی گرفته شود، بسیار ضعیف خواهد بود. راموس در پست جدید خود مقابل اتلتیکو و سویا بازی کرده بود، ولی او مقابل یووه نمایش بدی داشت. خط دفاعی رئال در این بازی اشتباهات زیادی داشت که دو نمونه آنها منجر به شکل گیری دو گل یووه شد. در لحظه گل اول تبس تک و تنها به سوی محوطه هجده قدم پیشروی و اقدام به شوت زنی کرد و راموس و واران کاملاً در صحنه غایب بودند. روی گل دو هم یووه روی ضد حمله حریف را غافلگیر کرد و کارواخال پنالتی داد. طبق آمار سایت یوفا  87درصد پاس های سرخیو راموس در این بازی درست بوده که بیشتر آنها رو به عقب یا به صورت عرضی در فاصله کوتاه ارسال شده اند. هربار که او سعی کرد سانتر بلندی ارسال کند یا منطقه بازی را عوض کند، مرتکب اشتباه شد. او در جدال با ویدال بازنده بود و هافبک شیلیایی به لطف انرژی و قدرت فیزیکی اش در میانه میدان فرمانروایی کرد. کروس هم روز خوبی را در خط میانی رئال پشت سر نگذاشت. با توجه به اینکه مودریچ در بازی برگشت هم حضور ندارد، باید دید آنچلوتی برای حل مشکلات خط میانی اش در بازی برگشت چه تدابیری می اندیشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.