کاشمر- خبرنگار قدس: اژدهای خفته درون بار دیگر خودنمایی کرد. براساس اعلام  مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت یک و 58 دقیقه و 12 ثانیه چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ...

 زلزله‏ کاشمر35 مجروح برجای  گذاشت

  زلزله ای به قدرت 2/5 دهم ریشتر شهرستان کاشمر و نواحی مجاورش را لرزاند. عمق این زلزله 10 کیلومتری زمین اعلام  شده است.

فرماندار کاشمر در این ارتباط گفت:« این زلزله تلفات جانی به همراه نداشت، اما بررسی در زمینه خسارتهای احتمالی این زمین لرزه توسط کارشناسان مربوط ادامه دارد.

برای پیشگیری از حوادث احتمالی تمامی دهیاران و اعضای شورای هماهنگی بحران شهرستان کاشمر در آمادگی کامل بسر می برند. 35 نفر به خاطر شتابزدگی برای خروج از واحدهای مسکونی و محل اقامت خود دچار آسیب‌دیدگی شدند.»

 مهدی فروزان افزود: با گذشت ۲۱ دقیقه از نخستین زلزله، پس‌لرزه‌ای به بزرگی 1/2 دهم شهرستان کاشمر را لرزاند. دومین زمین لرزه هم در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. این زلزله در کاشمر و نقاط مجاور سبب خروج بسیاری از اهالی از منازل مسکونی و ازدحام در میادین، خیابانها و پارکها و بلوارها شد.

به گزارش خبرنگار ما از مه ولات زلزله‌ای به بزرگی 2/5 ریشتر بامداد چهارشنبه شهرستانهای مه ولات و تربت‌حیدریه را لرزاند.

مسعود رنجبر، فرماندار مه ولات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در این باره گفت: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی نداشته و امکانات و تجهیزات امدادی شهرستان به منظور هماهنگی و یاری رساندن به شهرستانهای دیگر در آمادگی کامل بسر می برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.