انتخابات

قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول برخی از روزنامه های امروز.

از "خشم ایرانی بر سر آلن ایر" تا "آماده باش به آل سعود"

موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در همین راستا بسیاری از روزنامه های امروز تیترهای خود را به سخنان رهبری اختصاص دادند.

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "ملت ایران مذاکره زیر سایه تهدید را برنمی تابد"

روزنامه های "ایران،"اعتماد"، "شهروند"، "شرق"، "رسالت"، "جوان"، "حسبان"، "حمایت"، "افکار"، "ابرار"، "کائنات"، "کیهان"، "وطن امروز"، "اسرار"، "ابتکار"، "مردم سالاری"، "کلید"، "جام جم"، "همشهری"، در تیتری مشابه نوشتند : "موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم"

روزنامه های "آفتاب یزد" و "راه مردم" نیز تیتری مشابه داشتند: "باید عظمت و هیبت ملت ایران محفوظ بماند"

روزنامه "جمهوری اسلامی" هم نوشت: "به مذاکرات هسته ای ادامه دهید ولی زیر بار تحمیل، تحقیر و تهدید نروید"

***

زنگ خطر فساد در بورس

هر چند که روزنامه "عصررسانه" در تیتر یک خود از پیش بینی "رئیس مرکز آمار و اطلاعات شرکت بورس" می نویسد: "روزهای خوب در انتظار بازار سرمایه"؛ اما روزنامه "جام جم" در یکی از تیترهای فرعی اش از "زنگ خطر فساد در بورس" نوشته است.

***

تایید اختلاس 32میلیاردی وزارت علوم

مجتبی صدیقی -معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان- درباره برخی اخبار منتشره درمورد اختلاس 32 میلیارد تومانی در صندوق رفاه دانشجویان گفت: "صندوق رفاه در دوره گذشته در بخش سرمایه گذاری کنترل لازم را انجام نداده است و برخی از قراردادها واقعی نبودند."

در همین راستا روزنامه "آرمان امروز" در تیتر یک خود نوشت: "اختلاس 32میلیاردی وزارت علوم دولت قبل تایید شد!"

"آفتاب یزد" نیز از قول "معاون وزیر علوم دولت اصلاحات" نوشت: "پولشویی در وزارت علوم در تاریخ، بی سابقه است"

***

خشم ایرانی بر سر آلن ایر

آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در صفحه فیسبوک بخش های از مصاحبه خود درباره یمن را مبنی بر دفاع آمریکا از حملات عربستان به یمن منتشر کرده که این مواضع با خشم کاربران ایرانی مواجه شد.

در همین راستا روزنامه "هفت صبح" در تیتر یک خود نوشت: "خشم ایرانی بر سر آلن ایر"

این روزنامه همچنین می نویسد: "یک پُست مثلا دیپلماتیک از سوی سخنگوی خوش زبان وزارت امور خارجه آمریکا درباره یمن، فوران خشم کاربران ایرانی را به دنبال داشته و صفحه او را به یک دادگاه حقیقی بدل کرده است"

***

آماده باش به آل سعود

دیروز دو تیم "پرسپولیس" و "نفت تهران" از گروه خود در جام باشگاه های آسیا صعود کردند. پرسپولیس با برد دو بر یک برابر بنیادکار و نفت نیز با باخت 3 بر صفر برابر العین و کمی خوش شانسی (برد تیم حذف شده الشباب از پاختاکور) توانست به مرحله بعد صعود کند.

روزنامه "پرسپولیس" از "هت تریک تاریخی هواداران و غوغای آسیایی پرسپولیس" نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "بنیادکار و النصر الخلاص؛ الهلال الحلال!"

روزنامه "ابرار ورزشی" در تیتر یک خود نوشت: "پرچم پرسپولیس در آسیبا بالا رفت"؛ این روزنامه همچنین از صعود نفت به مرحله بعد را "صعود با چاشنی شانس" دانست.

با توجه به اینکه حریف بعدی تیم های ایرانی در جام باشگاه ها از تیم های عربستانی هستند. روزنامه "ایران ورزشی" نوشت: "دوگانه ایران-عربستان در لیگ قهرمانان آسیا: آماده باش به آل سعود"

گفتنی است در مرحله بعدی مسابقات پرسپولیس حریف الهلال شد و نفت حریف الاهلی شده است.

خبرورزشی: "پرسپولیس آسیایی همینه همینه: آسیاپولیس"

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.