قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای بخشی از کمبود این سازمان مهارت محور را جبران خواهد کرد.

تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی کمبود نیروی انسانی فنی و حرفه ای را جبران می کند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدرضا سیابانی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی آماده سازی مربیان حق التدریس آموزش فنی و حرفه ای استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در تالار اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به خبرنگاران گفت: اعتقاد ما این است که آموزش های فنی و حرفه ای باید بهره وری مناسبی داشته باشند که با توجه به گستردگی ماموریت ها و نیز دایره وسیع آموزش های این سازمان، نیاز به نیروی انسانی متخصص بیش از پیش احساس می شود.

وی گفت: نیروی انسانی مهم ترین، اثربخش ترین و اولویت دارترین بخش از مدیریت یک سازمان است که با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای، این سرمایه بی بدیل در بدنه آموزش فنی و حرفه ای تقویت خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی افزود: رویکرد توسعه ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان ارشد سازمان فنی و حرفه ای این امکان را فراهم آورد تا از نظرات مدیران و کارشناسان استان های مختلف کشورمان در تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی قانون تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای استفاده شود و جای خوشبختی است که در راستای احقاق حق مربیان حق التدریسی، فرازهای بسیاری از پیشنهادهای اداره کل آذربایجان شرقی در تدوین آئین نامه و دستورالعمل نهایی مدنظر قرار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در آیین نامه نهایی قانون یادشده سعی شده است تا حد امکان، بیشتر مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای در دایره این قانون قرار گیرند و فرصت بهره مندی از مزایای تعریف شده را داشته باشند.

به گفته سیابانی و بر اساس مفاد منتشر شده شرایط و ضوابط استخدام سازمان فنی و حرفه‌ای در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴، امکان ثبت‌نام در خوشه شغلی مربی آموزش فنی و حرفه‌ای صرفاً ویژه مربیان حق التدریس این سازمان فراهم شده بود که آزمون آن در خرداد امسال برگزار می شود و براساس آن 4 هزار و 876 نفر از مربیان حق‌التدریس سازمان فنی و حرفه‌‌ای به استخدام پیمانی یا رسمی تغییر وضعیت پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.