قدس آنلاین– ایلام: دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: پایانه مرزی مهران به دستگاه الکترونیکی ایکس ری مجهز می شود.

پایانه مرزی مهران به دستگاه الکترونیکی ایکس ری مجهز می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، رضا صادقیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهران با بیان اینکه تجهیز پایانه مرزی مهران به دستگاه ایکس ری و همچنین سگ مواد یاب از سوی وزارت کشور مصوب شده است، افزود: پایانه مرزی مهران ویترین استان ایلام به شمار می رود و باید در خصوص سلامت و ارتقای جایگاه این نقطه از حیث امنیت تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سند جامع پیشگیری از اعتیاد در مقاطع مختلف آموزشی به خصوص آموزش و پرورش، دانشگاه ها و خانواده ها برنامه هایی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام آموزش لازم به مربیان ارائه کرده و در این راستا برنامه ادارات نیز مشخص شده است.

دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام اجرای برنامه های فرهنگی در درازمدت در مبارزه با مواد مخدر را مؤثر دانست و یادآور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری بوده و در این راستا باید تلاش بیشتری شود و با مقابله فرهنگی به مقابله هجمه فرهنگی برویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.