معاون رئیس جمهور گفت: اعتبار ویژه‌ای به میزان یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در صورت عملیاتی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان در شش ماه دوم امسال علاوه بر بودجه دولتی مصوب به وزارت آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد.

اختصاص بودجه ۱۳۵۰ میلیارد تومانی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زیباکنار، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جمع مدیران آموزش و پرورش گیلان با تبریک هفته معلم، اظهار داشت: تکریم منزلت معلمان و ارتقای سطح معیشت از مهمترین اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به بودجه 24هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش، افزود: اعتبار ویژه‌ای به میزان یک‌هزار و 350 میلیارد تومان در صورت عملیاتی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان در شش ماه دوم امسال علاوه بر بودجه دولتی مصوب به وزارت آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در بودجه سال 95 مبلغ سه‌هزار و 500 میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان در نظر می‌گیریم، گفت: سال گذشته بودجه آموزش و پرورش 110 درصد تخصیص یافت در صورتی‌که بودجه کل کشور 80 درصد تخصیص یافته بود و این نشان دهنده نگاه ویژه دولت به آموزش و پرورش است.

نوبخت با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان ضروری و هدفش به نوعی همان شایسته‌سالاری است، تصریح کرد: دولت توجه ویژه‌ای به معلمان داشته و عزم جدی برای عملیاتی کردن طرح رتبه بندی معلمان دارد که پس از نهایی شدن آن را اجرا می‌کند.

وی با تأکید بر تکریم منزلت معلمان، اظهار داشت: به عنوان یک معلم در دولت در خدمت معلمان هستم و برای ارتقای وضعیت آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های این وزارتخانه تلاش می‌کنم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با حمایت‌های مردمی و پس از خروج از رکود به دنبال ایجاد رونق اقتصادی است، خاطرنشان کرد: دولت در تمامی بخش‌ها برای بهبود خدمات و رفاه مردم و رونق تولید و اقتصاد کشور تلاش می‌کند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.