بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

باد شدید در تهران و ۶ استان؛ آسمان کشور بارانی می‌شود

به گزارش تسنیم، احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امشب و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌گفته وی، روز جمعه به‌طور موقت از میزان بارش در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی کاسته شده و ناپایداری‌ها در شمال شرق، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه مجدداً در اکثر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: امشب بارش در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخشهای شمالی استان‌های تهران، البرز و قزوین شدید خواهد بود.

وی افزود: فردا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب استان فارس بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وظیفه گفت: امشب در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و فردا علاوه بر این استان‌ها در استان‌های تهران، البرز، سمنان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا با 2 درجه کاهش نسبت به امروز به‌تدریج به 20 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.