قدس آنلاين – سبزوار : کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث باغ موزه دفاع مقدس این شهر همزمان با هفته سبزوار در آیینی با حضور جمعی از مسوولان در محل پارک شهدای گمنام اين شهرستان به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث باغ موزه دفاع مقدس در سبزوار

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر سبزوار در حاشيه این مراسم  در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوار با گراميداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس گفت : امیدواریم با احداث باغ موزه دفاع مقدس بتوان اندکی از تجربه هشت سال مقاومت، ایثار و رشادت رزم آوران این سرزمین را در معرض نمایش قرار داد .

علی ارغیانی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و افزود : امروز رسالت ثبت، ضبط و یادآوری ارزشها و فرهنگ گرانقدر دفاع مقدس بر عهده ما می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار ادامه داد : تلاش می شود تا مکانی ایجاد شود تا با نگاه به حماسه آفرینان تاریخ ایران اسلامی و با استفاده از ابزار هنر بتوان فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت را به نسل کنونی و آیندگان منتقل کرد.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر سبزوار نیز تصريح كرد : احداث باغ موزه دفاع مقدس سبزوار در محل پارک شهدای گمنام به تصویب شورای اسلامی این شهر رسیده است .

وي ياد آور شد : طراحی تمام نمادهای دوران دفاع مقدس نظیر عملیات ها ،سنگرها، ماکت و شخصیت های دفاعی در این موزه باغ در مکانهایی به صورت مسقف و غیر مسقف پیش بینی شده است .

اين آزاده دوران دفاع مقدس اظهار داشت : تلاش می شود در باغ موزه دفاع مقدس ارتباط و تعامل بین نسل جدید و قدیم برقرار شود. /  انتهاي پيام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.