معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی بر ضرورت افزایش تعاملات مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی با مسئولان اماکن متبرکه عتبات عالیات تاکید کرد.

 تعاملات آستان قدس با عتبات عالیات گسترش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی در دیدار با رئیس دیوان وقف شیعی عراق و تولیت حرمین امامین عسکریین(ع) با بیان اینکه ایجاد فضایی آرام برای زیارتی توام با معرفت همواره دغدغه آستان قدس رضوی بوده است، اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرم مطهر رضوی به پایگاه عظیم نشر معارف اهل بیت(ع) تبدیل شده و سالانه پذیرای 30 میلیون زائر عاشق از سراسر دنیا است.

وی تصریح کرد: تشرف 5 میلیون زائر غیرایرانی در سال گذشته به حرم مطهر امام رضا(ع) نشان دهنده جایگاه ویژه این امام رئوف در قلوب مسلمانان و شیعیان جهان است.

منبتی گفت: به لطف خداوند و با عنایت ائمه معصومین(ع) امروز ارتباط سازنده و تاثیرگذاری بین آستان قدس رضوی و عتبات عالیات وجود دارد و قطعا نتیجه این تعاملات، افزایش کیفیت سطح خدمات به زائران عزیز خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با نابودی گروه تروریستی داعش امنیت کامل در کشور عراق برقرار شود و اسلام اصیل که همان اسلام برگرفته از آموزه های اهل بیت(ع) است، بیش از گذشته به جهانیان معرفی شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.