کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانم چه جهنمی در عربستان انتظار پرسپولیس را می کشد.

رهبری فرد: حریفان را هواداران می برند، نه پرسپولیس/یک گل حاشیه امنیت خوبی نیست

بهروز رهبری فرد در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: متاسفانه بازی پرسپولیس و الهلال را ندیدم اما نتیجه این بازی برای ما بد نبود. من سابقه بازی در عربستان را دارم و می دانم چه جهنمی در آنجا انتظار پرسپولیس را می کشد. یک گل حاشیه امنیت خوبی برای پرسپولیس نیست و باید گل های بیشتری می زدند. امیدوارم از یک گلی که زده اند محافظت کنند تا به مرحله بعد صعود کنند اما کار خیلی سختی دارند.

وی دریاره حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: به نظر من بردهای آسیایی پرسپولیس در آزادی را باید به حساب هواداران بگذاریم چون در کشورهای عربی اصلا تماشاگر به استادیوم نمی آید و حریفان پرسپولیس را هواداران می برند و تیم پرسپولیس نمی برد. جوی که هواداران پرسپولیس درست می کنند روی حریفان فشار می آورد و برنده اصلی هواداران تیم بودند و بردهای آسیایی را باید به نام تماشاگران نوشت.

رهبری فرد در پایان گفت: پرسپولیس در عربستان کار بی نهایت سختی دارد اما اگر منطقی بازی کنند و برانکو نقاط ضعف و قوت حریف را به بچه ها بگوید می توانند موفق شوند. در عربستان داور؛ زمین و زمان به نفع الهلال است و بچه های تیم باید همه مشکلات را تحمل کنند تا نتیجه بگیرند. اینکه بعد از بازی بگویند غذا بد بود و هتل امکانات نداشت و به ما آب ندادند؛ بهانه است و از الان می گویم باید منتظر همه این مسائل باشند. پرسپولیس اگر تیم بزرگی است باید در چنین بازی های سختی موفق شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    باز این یارو دم دمکی پیداش شد و حرف زد برو بابا به تو چه ربطی دارد