مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور زائران ایرانی در لیالی قدر در عتبات عالیات، از آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات در ماه رمضان از هفته آینده خبر داد و گفت: تمام متقاضیان با تخفیف ۱۵ درصدی اعزام می‌شوند.

اعزام تمام متقاضیان سفر به عتبات بدون قرعه‌کشی در ماه رمضان/ آغاز ثبت‌نام از هفته آینده
  •  

محسن نظافتی در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه اعزام زائران به عتبات در ماه رمضان به دو گروه 22 روزه و 13 روزه تقسیم می‌شود، گفت: در سفرهای 13 روزه زائر 10 روز در نجف یا کربلا می‌ماند و 2 روز در شهر دیگر و یک روز هم در کاظمین ولی در سفرهای 22 روزه 10 روز در نجف و 10 روز در کربلا و یک شب هم در کاظمین می‌ماند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اعزام‌های 7 روزه از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود، افزود: پروازهای هوایی در ماه رمضان از دو شهر تهران و مشهد انجام می‌شود ولی اعزام‌های زمینی را در تمام شهرها داریم.

وی از تخفیف ویژه برای اعزام در ماه رمضان خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای سفر به عتبات در ماه رمضان در هفته بعد آغاز می‌شود و تمام متقاضیان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند و اعزام‌ها نیز از اول ماه رمضان با 15 درصد زیر قیمت‌ها آغاز می‌شود.

نظافتی ادامه داد: پایه قیمت‌ها برای اعزام به عتبات در ماه مبارک رمضان به صورت زمینی از 850 هزار تومان آغاز و به 2 میلیون تومان می‌رسد. اما اعزام‌های هوایی از 1500 هزار تومان آغاز و به 2300 هزار تومان می‌رسد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت این قیمت‌ها را تخمینی خواند و گفت: جدول دقیق قیمت‌ها تا قبل از ثبت نام اعلام می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای حضور زائران ایرانی در لیالی قدر در یکی از حرم‌های شریف عتبات خبر داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.