معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: در حال حاضر بیش از 100 بیمارستان نیمه تمام در کشور وجود دارد.

بیش از 100 بیمارستان نیمه تمام در کشور وجود دارد
 

به گزارش ایرنا محمد جعفر علیزاده عصر جمعه در بازدید از روند ساخت بیمارستان نیمه تمام سقز تاکید کرد: اتمام این بیمارستان ها به جد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

وی با عنوان اینکه در حال بررسی میزان پیشرفت بیمارستان های در حال ساخت کشور و بازدید میدانی از نزدیک هستیم تصریح کرد: تمام تلاش دولت این است که هیچ پروژه ای تعطیل و متوقف نشود.

وی در ادامه پیشرفت فیزیکی بیمارستان سقز را 57 درصد عنوان کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار به موقع، بیمارستان 235 تختخوابی سقز نیمه اول سال مالی 95 افتتاح خواهد شد.

علیزاده افزود: در سال جاری 45 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت این بیمارستان اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تاکنون 145 میلیارد و 800 میلیون ریال برای این بیمارستان هزینه شده است اضافه کرد: برای اتمام این بیمارستان 215 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.

صابر زارعی معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در جریان این بازدید با عنوان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان در سال 88 آغاز شده است اعلام کرد: این بیمارستان دارای شش بخش تخصصی کودکان، زنان، جراحی، سی سی یو(ccu) آی سی یو (icu ) و داخلی خواهد بود.

وی یادآور شد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع در دست احداث است که تا 45 هزار متر قابل ارتقا است.

سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.