معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: به دنبال معيار و طراز چشم انداز هستيم.

به دنبال روابط عمومي معيار و طراز چشم انداز هستيم

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال حسيني در نشست روابط عمومي‌هاي آستان قدس رضوي كه در سالن همايش‌هاي دانشگاه علوم اسلامي رضوي برگزار شد، ابراز داشت: در نظام توحيدي، هر موجودي كه از دو عنصر اختيار و اراده برخوردار باشد مسؤول شناخته شده و از هر نعمتي كه خداوند متعال در اختيار ما قرار داده است روز قيامت سوال مي‌شود.

وي بيان داشت: نعمت ولايت، امامت، نظام حكومت اسلامي و نعمت گوش، چشم، درايت و هوشمندي از جمله نعماتي است كه خداوند متعال به ما ارزاني داشته و در آخرت نسبت به دريافتها و برداشت‌هايي كه از اين نعمات داشته‌ايم از ما بازخواست مي شود.

حسيني گفت: نظام استكبار و سلطه همواره به مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران پرداخته و ايجاد ياس و نااميدي ميان مردم از مهم‌ترين اهداف شومي است كه اين  نظام آن را هدف خود قرار داده است.

وي ادامه داد: دشمنان، با فاصله انداختن بين مردم و مسؤولان، سياه نمايي كردن و قضاوت‌هاي افراطي و تفريطي نسبت به گذشتگان سعي دارند ياس و نا اميدي را در بين مردم ايران گسترش دهند اما با درايت و هوشمندي از نامگذاري سال 94 از سوي  رهبر انقلاب اسلامي به سال دولت و ملت، همدلي و همزباني، نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب كرد.

حسيني اظهار داشت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا كنون، دشمنان در براندازي اين حكومت ترفندهاي زيادي را به كار بردند، كه تهاجم فرهنگي و جنگ ايران و عراق از جمله آن هاست اما با همدلي و هم زباني مردم در هيچ كدام از اين موارد موفق نشدند.

دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي يكي از مسؤوليت‌ها و ماموريت‌هاي اصلي آستان قدس رضوي، معرفي الگوهاي كار آمد از نظام اسلامي دانست و عنوان كرد: فكر كردن و برنامه‌ريزي و طراحي مهندسي شيوه هاي جديد و خلاقانه و متناسب با نيازهاي مخاطبان در معرفي الگوهاي موفق  از ديگر راهكارها در خصوص مواجهه با توطئه بدل سازي تقلبي  از نظام اسلامي است.

روابط عمومي ها افتخارات نظام را بازگو کنند

رئيس دانشگاه علوم اسلامي رضوي نیز در این  نشست گفت: اخلاص در عمل يكي از شروط موفقيت و پيروزي است. 

حجت‏الاسلام والمسلمين فرزانه افزود: يكي از عواملي كه باعث پيروزي و موفقيت در كارها مي‏شود، اخلاص در عمل است؛ چرا که بدون اخلاص هيچ عملي در درگاه باري‏تعالي پذيرفته نمي‏شود.

وي افزود: كاري كه با اخلاص انجام شود هرچند كوچك و ناچيز باشد، نتايج بزرگي از آن حاصل مي‏شود و بالعكس كار بدون اخلاص هرچند بزرگ و پر سر و صدا باشد، بي‏نتيجه است.

وي از دانشگاه علوم اسلامي رضوي به عنوان يكي از موفق‏ترين مراكز علمي در زمينه علوم اسلامي نام برد و عنوان كرد: موفقيت اين دانشگاه نتيجه عنايت و توجه خاص حضرت رضا(ع) است.

رئيس دانشگاه علوم اسلامي رضوي افزود: كار در آستان قدس رضوي از قداست ويژه‏اي برخوردار است؛ چرا كه  علاوه بر خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمت به دستگاه امام رضا(ع) نیز محسوب می شود.

وي تصريح كرد: موفقيت‏هاي بزرگ آستان قدس رضوي در زمينه‏هاي مختلف، مرهون مديريت عالمانه آيت ا...  واعظ طبسي توليت عظماي اين نهاد مقدس است كه شخصيتي مجاهد و مبارز و از افتخارات حوزه علميه و نظام اسلامي محسوب مي‌شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.