مسعود عباسی : تیم فوتبال پرسپولیس برای راهیابی به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باید این هفته ...

لشکر مصدومان پرسپولیس مقابل حاشیه سازان سعودی‌

 در عربستان نماینده فوتبال این کشور را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شکست دهد تا جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد، هرچند پرسپولیسی‌ها به واسطه پیروزی در دیدار رفت از روحیه بسیار مطلوبی برخوردارند، اما لشکر مصدومان این تیم در آستانه بازی برگشت، مشکلاتی را برای دیدار برگشت برای برانکو ایوانکوویچ به وجود آورده است.

برابر گزارشهای دریافتی از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس، پنج بازیکن این تیم به احتمال بسیار فراوان به خاطر مصدومیت نمی توانند تیم‌شان را در بازی با الهلال همراهی کنند. مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل، حمیدرضا علی‌عسگر و محسن بنگر نفراتی هستند که به خاطر مصدومیت هر روز دو نوبت فیزیوتراپی می‌کنند تا دیدار تیم‌شان مقابل الهلال را از دست ندهند.

نفرات یادشده در تمرین روز چهارشنبه هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی تست دادند که برابر اعلام پزشکان، این پنج نفر شرایط مطلوبی برای حضور در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الهلال را ندارند. همین مسأله سبب شد کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با نگرانی شدیدی وضعیت این بازیکنان را پیگیری کنند. برانکو از این بازیکنان خواسته تا امروز چند جلسه فیزیوتراپی داشته باشند تا در تمرین عصر امروز در مورد آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

هرچند تیم پزشکی پرسپولیس درباره آمادگی این نفرات نظر قطعی خود را به برانکو ایوانکوویچ اعلام نکرده است، اما رضا چالنگر روز جمعه در آخرین تماس با پزشک پرسپولیس پیغام برانکو را ابلاغ کرده که در هر شرایطی باید حضور سه نفر از این پنج بازیکن برای دیدار روز سه شنبه قطعی شود، از این رو تدبیری اتخاذ کنید تا حضور محسن بنگر، مهرداد کفشگری، و حمیدرضا علی عسگر در بازی مقابل الهلال قطعی شود.

اما موضوع مصدومیت بازیکنان پرسپولیس یکی از دغدغه‌های برانکو برای بازی روز سه شنبه است، سرمربی کروات پرسپولیس نگران جو حاکم بر بازی برگشت نیز هست، گفته می شود یکی از دوستان برانکو که در ریاض حضور دارد، عصر پنج شنبه به وی اعلام کرده، مسؤولان الهلال در نظر دارند از روز یکشنبه در فاصله کمتر از 24 ساعت تا بازی حساس برگشت، فضای سنگینی علیه پرسپولیس ایجاد کنند تا  بازیکنان این تیم در فضایی جهنمی به میدان بروند. گویا مسؤولان الهلال برای اینکه هواداران خود را به ورزشگاه بکشانند، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کردند، برای انتقام از تیم فوتبال پرسپولیس و رفتارهای مهدی طارمی در دور قبلی برابر نماینده عربستان در لیگ قهرمانان به ورزشگاه بیایید تا نماینده ایران را از گردونه مسابقات حذف کنیم!

با این شرایط قطعاً بازی دشواری پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس است، از این رو کاملاً طبیعی است برانکو ایوانکوویچ نگران بازی با الهلال باشد.

 

     توضیحات خوردبین

محمود خوردبین درباره بیانیه شدیداللحنی که فدراسیون فوتبال عربستان در خصوص میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی منتشر کرده گفت: شما بروید و از مسوولان باشگاه و کسانی که از الهلال در سفر به تهران استقبال کردند بپرسید و ببینید آیا آنها بیشتر از 30 دقیقه در فرودگاه معطل شدند؟  این بیانیه سراسر دروغ است .حالا اگر در استادیوم تماشاگران حرفی زده‌اند این مساله به میزبانی پرسپولیس ربطی ندارد. در خود عربستان هم هواداران در استادیوم علیه ما فحاشی و بی‌ادبی کردند اما ما این موضوع را مرتبط به میزبانی تیم‌های عربستانی نمی‌دانیم.با این همه فکر می‌کنم این مسائل برای جوسازی در آستانه بازی برگشت است چون می‌خواهند از نظر روحی ما را خراب کنند اما آنها بدانند که ما با همه قوا به عربستان می‌رویم تا از این مرحله هم صعود کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس مهدی طارمی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    2 0
    تا پرسپولیس هست زندگی باید کرد
  • پرسپولیس IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    2 0
    من ب عشق پرسپولیس زنده ام