حمیدرضاعرب:  ريشه اتفاقاتي كه در دقايق پاياني بازي تراكتورمقابل نفت تهران رخ داده انگارمشخص شده است. 

 م.م متهم اصلي ورزشگاه يادگار

طي روزهاي اخير نام فردي در شبكه هاي اجتماعي برده مي شود كه انگار ارتباط هايي با برخي افراد دراصفهان دارد. شخصي كه خود درمصاحبه اي با خبرگزاري كاپ منكر رابطه اش با اصفهاني ها نشده است. اين شخص درجريان بازي تراكتور- نفت در ورزشگاه يادگار امام(ره) حضور داشته و برخي منابع خبري مدعي اند كه او عامل انتشارخبر تساوي بازي سپاهان مقابل سايپا بوده است. برخي خبرگزاري ها حتي از رابطه اين فرد با استاندار،‌ نمايندگان مجلس و حتي برخي مسوولان اصفهاني در فدراسيون فوتبال پرده برداشته اند. با اين فرد مصاحبه اي شده و از او پرسيده اند كه چرا نامش به عنوان متهم اعلام نتيجه تساوي بازي سپاهان-سايپا مطرح شده كه او گفته است:« من آن اطلاعاتی که از خودم در شبکه های اجتماعی پخش شده را دیدم و تقریبا آن را تایید می کنم چون بیشتر بخش هایی که به ارتباطات من مربوط می شود، درست است. من دانشجوی خلیلیان، مدیرعامل سپاهان و همچنین فولادگر نماینده اصفهان بوده ام. قرار بود با استاندار اصفهان جلسه ای داشته باشم که ایشان تشریف نیاوردند. همچنین از دفتر خلیلیان با من تماس گرفتند که قرار شد دیداری با ایشان داشته باشم. به همین دلیل به نظرم بهتر است که مسؤولان درباره این ماجرا صحبت کنند تا خودم. من این موضوع را نه تایید می کنم و نه تکذیب.» از اين متهم پرسيده اند كه  چطور می شود با تمام مسوولان اصفهانی و همچنین فدراسیون فوتبال ارتباط داشته باشید؟ كه او گفته است:« من نفر شاخصی محسوب نمی شوم. خیلی اتفاقی با مسوولان اصفهانی ارتباط دارم. البته در اصفهان همه همدیگر را می شناسند. من به واسطه اینکه در ستاد انتخاباتی جناب سردار طلایی بودم و اینکه ساکت رئیس ستاد انتخاباتی ایشان بود، با او ارتباط پیدا کردم. همچنین دکتر اسلامیان نیز وقتی قصد داشت در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان شرکت کند، مرا به عنوان رئیس ستاد خود معرفی کرد. من سعی می کنم به این دوستان مشورت بدهم و آنها نیز به من لطف داشتند. به من در اصفهان لقب استاد جنگ های روانی را داده اند. من همانطور که گفتم خیلی از اطلاعات آن نامه که در شبکه های اجتماعی پخش شده را تایید می کنم و بهتر است برای رسیدن به جواب شما کمی سابقه مرا بررسی کنید. به من هر جا بگویند، برو می روم و هر کاری هم بگویند، انجام بده، می کنم. من سال گذشته در شورای شهر اصفهان درگیری فیزیکی پیدا کردم و حتی سابقه درگیری لفظی با استاندار را هم دارم، با اینکه کارمند استانداری هستم.»

هواداران تيم تراكتورسازي به محض آنكه نام اين فرد همراه با شماره تلفنش درشبكه هاي اجتماعي منتشرشده با شماره او تماس هايي داشته اند و حتي برخي به وي توهين هم كرده اند كه متهم اين پرونده درباره اين ماجرا ها مي گويد:« بله، این درست است. حتی خیلی از دوستان به من می گویند که گوشی ات را خاموش کن اما من می گویم که می خواهم جواب همه را بدهم. حتی جواب پیامک ها را هم می دهم. بگذارید دوستان تخلیه روانی شوند، مگر چه اشکالی دارد.»

مطرح شدن نام شخصي كه خود منكر داشتن ارتباط با اصفهاني ها نيست مي تواند پرونده رسيدگي به تخلفات صورت گرفته در دقايق پاياني بازي تراكتورسازي- نفت تهران را وارد مرحله تازه اي كند. كميته اخلاق و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اگر مي خواهد در اين راستا به سرنخ هايي دست يابد مي تواند سابقه اين فرد و البته حرف هايش را كه در رسانه ها منتشرشده را ملاك قرار دهند. اگر اين ادعا كه آقاي م.م دراعلام نتيجه درورزشگاه يادگارامام(ره) نقش ايفا كرده صحت داشته باشد شايد ذهنيت برگزاري دقايق پاياني آن بازي به واقعيت بدل شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.