سینا حسینی : اظهارات احساسی و غیر کارشناسی برخی مسؤولان دولتی  مبنی بر عملکرد نادرست علیرضا فغانی در حاشیه سفر رئیس جمهور به تبریز سبب شد ...

پشت پرده حمله به داور بین المللی چیست؟

 برخی جریانهای فرصت طلب هجمه سنگینی علیه داور این بازی به راه بیندازند،  به شکلی که بر اساس اعلام نزدیکان این داور، عده‌ای تماشاگر نما مشکلاتی را برای خانواده این داور بین‌المللی به وجود آورده‌اند.

جریانهای فرصت طلب با انتشار شماره همراه علیرضا فغانی و اعضای خانواده اش در شبکه‌‌های اجتماعی از منتقدان این داور خواستند با ارسال پیام، انتقادات خود را به وی اعلام کنند، همین مسأله سبب شد برخی افراد ساد لوح از این مسأله تبعیت کنند و مزاحمتهایی را برای این داور بین المللی به وجود آورند. شدت مزاحمتها برای این داور بین‌المللی به اندازه‌ای اوج گرفت که فغانی تلفن همراه خود و اعضای خانواده اش را از دسترس خارج کرد تا شاید به این ترتیب حاشیه سازی ها را کاهش دهد.

یکی از نزدیکان علیرضا فغانی با تایید اتفاقات روزهای اخیر بویژه حاشیه سازی‌‌های عده‌ای فرصت‌طلب به عنوان هواداران تراکتورسازی تبریز، به خبرنگار ما می‌گوید:« متأسفانه فشار زیادی به اعضای خانواده این داور خوب کشورمان وارد شده است، علیرضا فغانی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال شرایط به وجود آمده را تشریح کرده و از فدراسیون خواسته است از مراجع قضایی کمک بگیرند تا منشأ اصلی این اتفاقات شناسایی شود تا برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

فرزند علیرضا فغانی هم نسبت به این اتفاقات در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و با انتشار متنی، حاشیه سازان را به خدا واگذار کرد، فرزند بزرگ علیرضا فغانی در متن خود آورده است:« رسول خدا می‌فرمایند: نزد خدا خراب شدن کعبه، از ریختن آبروی مسلمان بهتر است. در مورد یکدیگر با احتیاط بیشتری حرف بزنیم. آدمها عمری را برای کسب آبروی خود صرف می‌کنند، اما همین آبرو به شایعه و تهمتی فنا می‌شود.»

پست اعتراضی فرزند علیرضا فغانی نشان می‌داد، خانواده این داور بین‌المللی به چه میزانی تحت فشار هستند، از همین رو چهره‌‌های شناخته شده جامعه داوری به حمایت از این داور وارد میدان شدند تا فغانی قربانی این ماجرا نشود. محمد فنایی، علی خسروی، رضا غیاثی، پرویز سیار به عنوان پیشکسوتان جامعه داوری با انتقاد از این اتفاقات، خواستار آن شدند تا به این موضوع رسیدگی فوری شود.

یکی از مسؤولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این‌باره به خبرنگار ما گفت: «پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و به زودی نتایج بررسی‌‌های انجام شده اعلام خواهد شد، فقط به هواداران و مسؤولان تیمهای درگیر در این ماجرا توصیه می‌کنیم، از هرگونه حاشیه سازی در این باره پرهیز کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید. قرار است پس از بررسی‌‌های دقیق متخلفان به مراجع قضایی معرفی شوند تا به جرم مزاحمت و ایجاد تنش برای یک شهروند تحت محاکمه قرار گیرند.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.