۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
کد خبر: 284866
اخبار ويژه / وام ۹میلیاردی با اسناد جعلی

ورود اپراتورها به حریم‌خصوصی!

مهر: غلامرضا داداش زاده، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری موضوع ورود اپراتورهای تلفن همراه به حریم خصوصی مشترکان خبر داد و گفت: در صورت صحت این موضوع قطعاً با اپراتورها برخورد خواهیم کرد.

 

اقساط نمی دهیم!

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که بیشتر مشتریان برخی مؤسسه‌های مالی واعتباری ورشکسته به دلیل مشخص نبودن وضعیت آنها از بازپرداخت اقساط خود خودداری می کنند. گفته می شود که برخی از این افراد طی سالهای گذشته با گردش این پول در اقتصاد کشور، خانه ها و خودروهای لوکس چند صد میلیونی در اختیار دارند.  

 

وام ۹میلیاردی با اسناد جعلی

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی از دستگیری مدیرعامل شركتی بدون فعالیت كه با اسناد و مدارك جعلی در حدود 90 میلیارد ریال تسهیلات بانكی اخذ كرده و در زمان بازپرداخت تسهیلات متواری شده بود، خبر داد.

 

روزی 3 سیگار برگ می کشیدم

مشرق: ظریف درخاطرات خود به سال پایانی حضورش قبل از بازنشستگی در نمایندگی ایران در سازمان ملل اشاره کرد و در پاسخ به پرسشی درباره نحوه پایان یافتن دوران سفارتش در سازمان ملل گفته است: «بنده به مرکز فراخوانده نشدم. بنده بیش از چهار سال معمول مأموریت، در آنجا (نیویورک) بودم. بنابراین جانشین بنده (محمد خزاعی) مشخص شد. من بسیار از انتخاب ایشان استقبال کردم و خوشحال شدم. حتی یکی از نشانه های خوشحالی من این بود، من که سیگار می کشیدم، از خوشحالی این جابه جایی، از روزی که جانشینم ویزا گرفت تا به امروز سیگار نکشیده ام، زیرا بزرگترین فشار روحی و روانی بنده که بار مسؤولیت سنگین نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل بود، در یک لحظه از دوشم برداشته شد. الحمدلله چهار سال است که لب به سیگار نزده ام، در صورتی که روزانه سه سیگار برگ می کشیدم».

 

اختلاس ها ادامه دارد...

فارس: حیدر فتاحی، دادستان شهرستان پردیس از کشف اختلاس بزرگ در شرکت آزادراه تهران ـ پردیس خبر داد و گفت: دو نفر از کارکنان این شرکت بازداشت شده‌اند.

 

باید از روغن پالم استفاده شود!

ایسنا: کاوه زرگران، دبیر انجمن صنایع غذایی در خصوص استفاده از روغن پالم در صنایع غذایی گفت: از نظر وزارت بهداشت تمام فرآورده‌هایی که نیاز به سرخ‌کردن دارند، باید از روغن سرخ‌کردنی که دارای روغن پالم است، استفاده کنند.

 

ناامنی تهران در زمان زلزله

تسنیم: حسین طلا، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با تأکید بر اینکه تهران، شهر امنی در زمان وقوع زلزله نیست، گفت: آموزشهای امدادی هلال احمر در این باره کافی نیست، اقدامهای شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران نیز متناسب با وضعیت موجود تهران نیست.

 

یارانه تخم‌مرغ برای کشورهای دیگر!   

مهر: نبی پور، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: ما تخم مرغی را که قیمت تمام شده آن بین ۳۸۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان بوده، با قیمت ۲۳۰۰ تومان به کشورهای دیگر صادر کرده‌ایم و در حقیقت ایران به کشورهای دیگر  یارانه پرداخت کرده است که این مسأله هنر نیست.

 

بیشترین پورشه های خاورمیانه در ایران

ایرنا: روزنامه ال موندو اسپانیا، ایران را صدر‌نشین تعداد خودروهای پورشه در منطقه خاورمیانه معرفی کرد و نوشت: ایران، کشوری است که بیشترین تعداد پورشه در تمامی خاورمیانه را وارد می کند.

 

بانک‌ها ‌پول‌ ما را به‌مشتری‌ندادند!

فارس: سید محمدقاسم حسینی، قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی گفت: طی سال گذشته متوجه شدیم، بانکها پول ما را می‌گیرند، اما به مشتری نمی‌دهند، به همین دلیل سیاست تنبیهی به کار بردیم و ارزیابی از عملکرد بانکها را در دستور کار قرار دادیم.

 

10میلیون پرونده قضایی بسیار بد است

تابناک: حجت‌الاسلام ‌مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان شرقی گفت: باید برای کاهش حجم پرونده‌ها تلاش کنیم، چرا که با توجه به آمار 25 میلیون خانواده در کشور، تعداد 10 میلیون پرونده قضایی از لحاظ اعتباری، فرهنگی و تمدنی بسیار بد است.

 

ادامه زیرمیزی پزشکان!

تسنیم: بهزاد رحمانی، رئیس انجمن جراحان عمومی ایران با اشاره به اینکه تا زمانی که تعرفه‌ها واقعی نباشد، پزشکان به سمت اخذ زیرمیزی می‌روند، گفت: هم اکنون تعرفه‌های اعلامی از سوی هیأت وزیران بشدت غیرواقعی است.

 

واکنش حداد عادل به اظهارات ترکان

فارس: غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آقای ترکان گفته‌ است، نمایندگان اگر وزیران را استیضاح کنند هم مهم نیست، نظر شما چیست؟، گفت: نمایندگان به وظایف خود عمل می‌کنند و اگر جایی لازم ببینند استیضاح هم خواهند کرد، اگر تشخیص ندادند استیضاح هم نمی‌کنند.

 

آتش‌سوزی گسترده در بازار تهران

قدس آنلاین: سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده چندین انبار در محدوده بازار تهران خبر داد. گفته می شود ایجاد آتش‌سوزی‌های مداوم در بازار تهران علاوه بر ضررهای مالی، موجب کاهش خرید وفروش وتبادلات تجاری در این بازار شده است.

 

ناامنی منطقه و معضل گردوغبار

ایرنا: دکتر معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شرایط و ناامنی در برخی کشورهای منطقه امکان سازوکار منطقه ای را برای حل معضل انتشار گرد و غبار گرفته است.

 

تکذیب خبر حمله به سفارت ایران

فرارو: یک منبع آگاه در سفارت ایران در دمشق خبر رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر حمله تروریستی جبهه النصره به این سفارتخانه را تکذیب کرد.

 

ارسال 20تن موادغذایی به یمن

جهان: دکتر ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه محموله ۲۰ تنی موادغذایی جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم یمن ارسال شد‌، گفت: هواپیمای حامل موادغذایی به سمت جیبوتی پرواز کرد.

 

خروج ۳۰۰ هزار میلیارد از اختیار بانک‌ها

ایسنا: در حالی که همکاری نکردن بانکها در پرداخت تسهیلات به بهانه ای برای انتقادات تند نسبت به عملکرد ضعیف آنها در این بخش تبدیل شده خبرها حاکی است که حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی از اختیار بانکها خارج و به آن دسترسی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.