۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 284868

جنبش انصارالله موفق شد با طراحی عملیات پیچیده سایبری، شبکه جاسوسی آل سعود را در جنوب یمن کشف کند.

کشف شبکه جاسوسی آل‌سعود توسط  انصارالله

به نوشته کیهان،نیروهای مردمی یمن تاکنون در عرصه سخت‌افزاری به خوبی توانسته‌اند توطئه‌های آل سعود را در داخل کشورشان خنثی کنند. در تازه‌ترین اقدام، انقلابیون این کشور در عرصه نر‌م‌افزاری نیز وارد عمل شدند و توطئه جدید سعودی‌ها را در کشورشان خنثی کردند.
 ارتش سایبری یمن در بیانیه‌ای، ضمن رونمایی از نخستین قربانیان حمله هکرهای خود یعنی سه وزارتخانه خارجه، دفاع و کشور عربستان، گفته که «هزاران سند فوق‌سری و اطلاعات تماس جاسوسان عربستان به دست سربازان سایبری یمن افتاده است.»
 سایبری‌های یمن می‌گویند: «ما به شبکه وزارت خارجه عربستان سعودی دسترسی پیدا کردیم و بر بیش از سه هزار کامپیوتر و سرورهای این وزارتخانه تسلط داریم». این بیانیه می‌افزاید:‌ «ما به ایمیل‌ها، اطلاعات شخصی و سری هزاران کارمند این وزارتخانه و همچنین، جاسوسان، عوامل اطلاعاتی و پرسنل ارتش این کشور دست یافتیم.
مکاتبات و اسناد فوق‌سری موجود در نامه‌نگاری‌های مقامات عربستان با مقامات دیگر کشورها از سال 1980 هم در میان اسناد به دست آمده است.» این اولین عرض‌اندام سایبری‌های یمن نیست؛ ارتش سایبری یمن در تاریخ 25 فروردین نیز  از هک شدن سایت شبکه خبری الحیات عربستان خبر داده بود.
 در این حمله، هکرهای انقلابیون یمنی موفق به شناسایی تمامی جاسوسان سعودی شدند.
همزمان  خبر رسید که  جنبش «انصارالله» 15 عضو دستگاه اطلاعات سعودی‌ها را در بندر «الحدیده» یمن دستگیر کرد. «حمید طارق العدنانی»، یکی از رهبران جنبش انصارالله در این خصوص اعلام کرد: «این عناصر دستگاه اطلاعات سعودی‌ برای انجام عملیات‌های تروریستی علیه کشتی کمک‌های ایرانی و شلیک موشک به سمت آن وارد بندر الحدیده یمن شده بودند.» به همراه این تروریست‌ها سلاح‌های پیشرفته و موشک جهت انجام عملیات تروریستی کشف و ضبط شد. به نظر می‌رسد این گروه قصد داشتند با شلیک به کشتی ایرانی، توطئه جدیدی را در یمن شروع کنند. طبق تحلیل‌های صورت‌گرفته، دستگیری این جاسوسان، یکی از نتایج عملیات سایبری موفق انقلابیون یمنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ننویسم بهتره IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    دست سربازان سایبری ایران درد نکنه . به هر حال باید از کشتی خودمون محافظت کنیم . من فکر میکنم رفتن به جیبوتی هم به همین دلیل بود تا این اطلاعات کامل بشه .امیدوارم نیروهای ما اطلاعات خودشون و به یمن هم در میون بزارن .