قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 677 کيلو ترياک و حشيش و رد رشوه 400 ميليون ريالي ماموران پليس اين استان خبر داد.

 رشوه 400 ميليوني سوداگران مرگ کارساز نشد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سردار "ايرج کاکاوند" با بیان این خبر اظهار داشت : ماموران پليس استان يزد در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ موفق به کشف 441 کيلو ترياک و 236 کيلو حشيش شده و در اين رابطه هفت تن از سوداگران مرگ را نيز دستگير کردند.

وي افزود: سوداگران مرگ قصد انتقال اين محموله سنگين را در قالب چند دستگاه خودرو سواري از جنوب کشور به سمت استان هاي شمالي را داشتند که اين محموله در عمليات ضربتي ماموران پليس يزد توقيف شد.

کاکاوند در خصوص رد رشوه پيشنهادي از سوي قاچاقچيان موادمخدر نيز گفت: اشرار و سوداگران مرگ که خود را گرفتار در چنگال قانون مي ديدند به نيت باطل خود و براي رهايي از دست پليس، مبلغ 40 ميليون تومان وجه نقد را به ماموران پليس پيشنهاد مي کنند که ماموران در کمال صداقت و درستي وجه پيشنهاد شده را صورتجلسه کردند.

سردار کاکاوند تصريح کرد: در مجموع در اين عمليات، 677 کيلو ترياک و حشيش کشف و چندين دستگاه خودرو سواري توقيف شد همچنين هفت تن از سوداگران مرگ نيز دستگير و به مقامات قضائي معرفي شدند.

رئيس پليس استان يزد در خاتمه ضمن تاکيد بر عزم جدي ماموران پليس استان يزد در مقابله با باندهاي وارد کننده موادمخدر و دستگيري اشرار و سوداگران مرگ خاطرنشان ساخت : از ابتداي سال جاري تاکنون ميزان کشفيات انواع موادمخدر اين استان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته  افزايش 92 درصدي را داشته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.