قدس آنلاین: امام جمعه اصفهان گفت: تحریم‌های اقتصادی ابزاری مهم و کارآمد دنیای استکبار علیه ملت‌های جهان به منظور تسخیر است، ولی این ابزار در ایران کارآمد نبود و با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و ایستادگی ملت ایران، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای نصیب ایران شد و شکست دشمن در استفاده از تحریم‌ اقتصادی علیه ایران بر همگان ثابت شد.

تحریم ها در ایران کارآمد نبود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه  اصفهان ، اظهارداشت: همه معجزات الهی در حیطه و سیطره کارهای ممکن در دنیا است و جزو کارهای محال نیستند.
وی تاکید کرد: حتی پیامبران الهی فقط قادر هستند کارهایی را به اذن خداوند انجام دهند که ممکن بودن آنها حتمی است، بنابراین معجزات براساس علت‌ها و معلول‌ها انجام می‌شود.
امام جمعه اصفهان در ادامه، برخی از معجزات پیامبران الهی همچون زنده کردن مردگان، بیناساختن نابینا، اژدها شدن عصای حضرت موسی اشاره کرد و گفت: الزاماً هر معجزه‌ای باعث ایمان آوردن افراد به خداوند نمی‌شود، چه بسا افراد زیادی به گواه تاریخ، معجزه پیامبر اکرم(ص) را دیدند و به خداوند ایمان نیاوردند.
وی در توضیح تفاوت میان معجزه و کرامت گفت: معجزه کار خارق‌العاده‌ای است که اولیای الهی به اذن خداوند برای اثبات امامت و ارتباط خود با خداوند ارائه می‌دهند، ولی کرامت کار خارق‌العاده‌ای است که اثبات امامت در آن مطرح نیست و برای کمک مردم چون شفاعت بیماران انجام می‌شود.
امام جمعه اصفهان با اشاره به حلول ماه شعبان، ماه رحمت و مغفرت ابراز کرد: روزه گرفتن و استغفار در این ماه تأکید شده است. ولادت اولیای الهی در ماه شعبان فضیلت این ماه را چندین برابر کرده است.
وی به مناسبت دیگر در این هفته همچون روز پاسدار اشاره و با تبریک به همه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همواره سپاه پاسداران و بسیجیان باید در مقام مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب باشند و در برابر زورگویان تسلیم نشوند و ضمن حفظ انقلاب اسلامی، آن را به جلو پیش ببرند.
عضو مجلس خبرنگان رهبری تأکید کرد: بر طبق فرمایش حکیمانه دیده‌بان انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، همه ملت ایران در برابر هر دشمن و متجاوزی، پاسدار انقلاب و آرمان‌های آن می‌باشند.
وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره و عنوان کرد: همه پاسداران انقلاب اسلامی در هر کجای جهان در برابر خدعه و نیرنگ دشمن آماده هستند.
وی با تأکید بر هوشیاری و آمادگی همه‌جانبه پاسداران انقلاب گفت: دشمن هنوز سیلی ملت و نظام ایران را در پی پیروزی در دفاع مقدس و فتح خرمشهر بر چهره خود فراموش نکرده و از این بابت در پی توطئه و دشمنی است.
امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: دورویی و تناقض رفتاری دشمنان و مستکبران در مواجهه با مسلمانان (در ظاهر و باطن) از خصایص زورگویان و سلطه‌طلبان است.
وی با اشاره به اول خرداد سالروز آغاز تحریم‌های اقتصادی علیه نهضت و نظام ایران، گفت: تحریم‌های اقتصادی برای ایران برکات و دستاوردهای زیادی داشته، در سایه تحریم‌های اقتصادی، عقل‌ها و ذوق‌ها به حرکت درمی‌آید.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی ابزاری مهم و کارآمد دنیای استکبار علیه ملت‌های جهان به منظور تسخیر است، ولی این ابزار در ایران کارآمد نبود و با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و ایستادگی ملت ایران، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای نصیب ایران شد و شکست دشمن در استفاده از تحریم‌ اقتصادی علیه ایران بر همگان ثابت شد.
وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی قد و قواره ایران را در جهان بزرگ کرد، گفت: گوش به فرمان بودن و اطاعت از رهبری، کلید موفقیت و پیروزی نظام است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به مواضع صریح رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) افزود: رهبر معظم انقلاب، صریح و شفاف به سردمداران استکبار فرمودند که من هرگز اجازه بازرسی و بازجویی غیرمعمول از نیروهای مسلح و سایت‌های نظامی را نمی‌دهم و این امر دستاوردی چون حفظ عزت و شرافت ایران ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 0
    دروغگو دشمن خداست بعضی از مسئولین می گویند نتیجه تحریم است که وضع اقتصاد و ... اینطور شده بعضی مسئولین می گویند تحریم تاثیر نداشته نمی دونم !