قدس آنلاين – سبزوار :  امام جمعه سبزوار گفت: نماز جمعه وحدت آفرین و عزت آفرین است وامر به معروف و نهی از منکر بهترین برنامه و راهکار برای اصلاح و ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه مي باشد.

با فتح خرمشهر قدرت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاين از سبزوار حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در جمع مردم سبزوار افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات و فروع دین ما است که با وجود اهمیت زیاد در جامعه کم رنگ شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم وجوب امر به معروف و نهی از منکر را به روشنی بیان می کند اظهار کرد: این فریضه الهی باید در جامعه احیا شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف تصريح كرد : اسلام با پایه ها و مبانی استکبار یعنی ظلم، تجاوز و اشغالگری مبارزه می کند و به همین علت زورگویان جهان از گرایش ملت ها به اسلام وحشت دارند و با هر وسیله ای سعی می کنند ملت و به ویژه جوانان را نسبت به ارزشهای اسلامی بیگانه کنند.

امام جمعه سبزوار همچنین با گرامیداشت روز پاسدار افزود: پاسداران نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته اند.

وی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز ياد آور شد : با فتح خرمشهر و کسب این پیروزی بزرگ، قدرت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی همچنین با اشاره به فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان خاطر نشان كرد : برگزاری یادواره های شهدا مقدمه ای است برای اینکه فداکاری و ایثارگری آنان را از یاد نبریم.

وی با تاکید بر پاسداشت ارزشهای اسلامی و اقامه نماز جمعه اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی و از مواردی که خار چشم دشمن است اقامه نماز جمعه در کشور می باشد./   انتهاي پيام  

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.