توجيه افشارزاده پس ازشركت نكردن درمراسم سالگرد حجازي

به گزارش قدس آنلاين‌،مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:ما به بازیکنان قول داده ایم و باید سر قولمان بمانیم و مطالبات آنها را هر چه زودتر پرداخت کنیم.

بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: هنوز با هیچ گزینه ای نه صحبت کردیم و نه مذاکره و تمام این نام هایی که مطرح می شود صحت ندارد. تا وضعیت باشگاه مشخص نشود نمی توانیم برای سرمربیتصمیم گیری کنیم.

وی در خصوص مطالبات بازیکنان تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم مشکلات بازیکنان را حل کنیم. ما به بازیکنان قول داده ایم و باید سر قولمان بمانیم و مطالبات آنها را هر چه زودتر پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا روز گذشته در مراسم سالگرد ناصر حجازی حضور نداشت، خاطرنشان کرد: من جلسه ای در خصوص هیات اجرایی مسابقات المپیک داشتم و به همین خاطر نمی توانستم در این مراسم حضور پیدا کنم. قطعا امروز با خانواده آنها تماس می گیرم. مرحوم حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و نام و یاد او همیشه زنده خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران بیان داشت: به نظرم مربی تراکتورسازی باید در تمام صحنه ها مدیریت می کرد و تحت تاثیر حرف دیگران قرار نمی گرفت. من این بازی را تماشا کردم و به نظرم اگر مربی تراکتورسازی کمی حرفه ای عمل می کرد، می توانست قهرمانی را به دست آورد. 

افشارزاده در پایان عنوان کرد: قرار است فردا وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود. امیدوارم هر چه زودتر دو باشگاه بزرگ از بلاتکلیفی خارج شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیسه IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    خوش به حال شما که با مدیریت خوب مربیتون قهرمان شدید