تراكتورسازان تبريزي به رغم تمام كم لطفي هايي كه درهفته پاياني ديدند مي خواهند تيم شان را قوي تر ازفصل قبل براي فصل آينده روانه رقابت هاي ليگ برتركنند....

اهداف بزرگ تراكتورسازي براي فصل بعد/تمديد قراردادآندو وادينيو،‌جذب بيرانوند

به گزارش قدس آنلاين، ترکیب تراکتورسازی درفصل پانزدهم تغییر آن چنانی در قیاس با فصل چهاردهم نخواهد داشت.

تبریزی‌ها در تلاشند که تیمشان را در وضعیت مطلوبی حفظ کنند. در روزهای گذشته به این سیاستگذاری اشاره شده اما در هفته‌ای که پیش‌رو داریم قرار است برنامه‌ها به طور جدی پیگیری و اجرا شود. از تبریز به تهران خبر می‌رسد که مسوولان سرخ‌های آذربایجان شرقی به زودی قرارداد ادینیو آقای گل فصل چهاردهم لیگ برتر را تمدید خواهند کرد.
این برزیلی که محبوبیت فراوانی در تبریز یافته گزینه اول تراکتوری‌ها برای تمدید قرارداد است. مذاکره کوتاهی هم با مدیربرنامه این بازیکن شده و قرارها گذاشته شده است تا کار به امضای مجدد برسد.
دیگر هدف باشگاه تراکتورسازی تبریز تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان است. بازیکنی که در بازی پایانی تیمش خبرساز شد و پس از آن اخراجی که به زعم بسیاری از تبریزی‌ها ناعادلانه بوده، محبوبیت بیشتری هم یافته است. تبریزی‌ها برای تمدید قرارداد تیموریان مصرند اما این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی قرار دارد و چنانچه آنها بخواهند قرارداد شماره 14خود را به طور رسمی تمدید کنند باید تا پایان اردوی تیم ملی صبر کنند و با این بازیکن پای میز مذاکره بنشینند. البته تمدید قرارداد تراکتورسازی با تیموریان هم قطعی به نظر می رسد و بعید است که کاپیتان تیم ملی ایران تیم دیگری را در فصل آینده برگزیند. برای تراکتورسازی تمدید قرارداد تونی اولیویرا هم یک ضرورت است. آنها نمی‌خواهند تغییری روی نیمکت خود ایجاد کنند و به دنبال تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی خود هستند. مردی که در بازی پایانی این تیم مقابل نفت تهران استرس فراوانی را متحمل شد. تراکتوری‌ها اما عزم خود را جزم کرده‌اند که با بازیکنان ایده‌آل‌تری گام به لیگ آینده بگذارند. درهمین راستا باشگاه تراکتور به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بانی که در ترکیب نفت تهران خوش درخشیده است و خواهان کم ندارد. عقد قرارداد این دروازه‌بان با تراکتور را باید قطعی دانست. بیرانوند سرباز است و به همین جهت باید یک تیم نظامی را انتخاب کند که قطع به یقین راهی جز پیوستن به تراکتورسازی تبریز وجود ندارد. چنانچه بیرانوند به تراکتور ملحق شود این تیم در چارچوب دروازه شریط
مطلوب تری درقیاس با فصل پیش خواهد داشت. البته باید دید که از میان لک و اندوی چه کسی جدا می‌شود که این سوال را در آینده تونی اولیویرا پاسخ خواهد داد. تراکتوری‌ها درحالی پی تقویت و حفظ تیمشان هستند که تعدادی از بازیکنان جوانشان در تیررس تیم‌های دیگر قراردارند. یکی از این بازیکنان سامان نریمان جهان است و دیگری فرشاد احمدزاده که در لیگ چهاردهم خوش درخشیدند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.