ام سمیه مهاجره زن عضو داعش و مبلغ این گروه که با پست هایش در شبکه های اجتماعی، خشونت را رواج می دهد، در تازه ترین اظهار نظر خود گفته است که وضعیت زنان اسیر گرفته و جذب شده در این گروه بهتر از زندگی بسیاری از زنان در غرب است که به خود فروشی وادار می شوند.

داعش: روزگار زنان نزد ما بهتر از غربی ها ست

به گزارش العربیه، آخرین ابتکارهای این گروه در شماره نهم مجله آنها که «دابق» نام دارد و به زبان انگلیسی در اینترنت منتشر می شود، انتشار یافته است.

ام سمیه مهاجره در مقاله ای با عنوان «کنیزکان یا روسپیان؟» نوشته است: روزگار زنانی که توسط شبه نظامیان داعش به اسارت گرفته، کنیز جنگجویان شده و برخی هم با اراده همراه شده اند از زنانی که در غرب بدکاره شده اند، بهتر هستند.

او همچنین با انتقاد از برخی هواداران داعش که رفتارهای این گروه تکفیری در اسارت و به کنیزی بردن زنان را محکوم کرده اند، آنان را فریب خورده واکنس های رسانه ای در حمایت از زنان و دختران ایزدی عراق خواند که دچار بدترین سرنوشت بین زنان در عراق شدند.

زن مبلغ داعش با اعتراف به اسارت شمار زیادی از زنان و به کنیزی گرفتن آن ها و افتخار به این اقدام، راه اندازی بازار برده داری را نیز ارزشمند خوانده است.

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    ما هم با سکوتمون جزعی از داعشیم همینجور پیش بره ایرانم مثل عراق میشه بعضیا حرف میزنن میگن داعش هیچ غلطی نمیکنه. ببینین
  • نادر IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    آره اونجا بهتر تربهشون تجاوز ميشه