قدس انلاین:استاندار خراسان رضوی موضوع انحلال موسسه مالی اعتباری میزان در خراسان رضوی را تایید نکرد.

توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره موسسه "میزان"
 علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات متعدد با وزیر کشور در خصوص حل برخی از مشکلات بانکی اظهار کرد: وزیر کشور برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت بانک‌ها تذکراتی داده‌اند و به زودی با استفاده از شواهد و تصاویر دوربین‌های بانک‌ها سارقان سرقت‌های اخیر بانکی در مشهد دستگیر خواهند شد.

وی در خصوص ادامه فعالیت موسسه میزان ادامه داد: داریی‌ها و املاک موسسه میزان ارزش گذاری خواهد شد و با همکاری سازمان قضایی اعتبارات مالی به حساب بانکی دیگری انتقال پیدا خواهد کرد.

رشیدیان با بیان اینکه بانک صادرات مسئول رسیدگی به موضوع موسسه میزان است، گفت: در بازه زمانی خاصی به مطالبات مردم پاسخ داده خواهد شد که امیدواریم به زودی دغدغه‌های مردم در این زمینه برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موضوع انحلال موسسه میزان در خراسان شمالی، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم، برخی از رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی به مردم دقت کنند، موسسه مالی و اعتباری میزان دیگر توانایی جلب اعتماد مردم را ندارد و نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد، اما اعلام انحلال آن باید توسط بانک مرکزی اعلا م شود.

نماینده ارشد دولت در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در کنار فرهنگ ایثار شهادت منجر به آزاد سازی خرمشهر و 5 هزار کیلومتر از خاک کشورمان در سوم خرداد سال 61 شد، حرکت عاشقانه رزمندگان اسلام سبب شد تا حماسه‌ای بزرگ به وسیله ملت ایران در دنیا رخ دهد و رمز پیروزی آن اتحاد و انسجام ملت ایران بود.

رشیدیان تاکید کرد: در شرایط فعلی برای حل بسیاری از مشکلات همدلی و همزبانی دولت و ملت عاملی برای پیروزی است، در حال حاظر باید به این امر توجهی ویژه داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.