قدس آنلاين- سبزوار : معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: برقراري ارتباط بين آموزشگاه ها و بازار كار يكي از موفقيت هاي آموزش محسوب مي شود.

ارتباط بين آموزشگاه و بازار كار از موفقيت هاي آموزش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاين از سبزوار دكتر مرتضي بينش در جلسه هم انديشي مديران فني و حرفه اي و كاردانش با عنوان "آموزش همراه با توليد " افزود: در جوامع پيشرفته توجه خاصي به امر آموزش و ارتباط آن با بازار وجود دارد.

وي با بيان اينكه گواهينامه هاي علمي و عملي صادره از اين مراكز آموزشي نشان دهنده توجه به آموزش  همراه توليد است ادامه داد: توجه به مراكز علمي و دانشكده هاي فني فرايند كار و ارتباط با محيط آموزشي و جامعه را فراهم خواهد آورد.

وي با ابراز خرسندي از تأسيس نمايشگاه و فروشگاه توانمندي هاي هنرستان ها در سبزوار يادآوري كرد: توجه مسؤولان به اين موضوع نشان دهنده جديت آن ها در اين ارتباط و استفاده از توانمندي ها و پتانسيل هاي هنرستان ها مي باشد.

مرتضي بينش با اشاره به مقام هاي كشوري كسب شده توسط هنرستان ها در مسابقات علمي و عملي تأكيد كرد: برخي رتبه هاي علمي هنرستان هاي شهرستان سبزوار از برخي شهرستان هاي بزرگ و حتي مراكز استان بهتر است.  / انتهاي پيام  

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.