قدس آنلاین: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:با حضور مقامات استانی و شهری از ۴۸ هزار جانباز خراسان رضوی تقدیر به عمل می آید.


۴۸ هزار جانباز خراسان رضوی در روز جانباز تقدیر می شوند

به گزارش قدس آنلاین، عابدین عابدی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:برنامه محوری تجلیل از جانبازان و خانواده های محترم آنها در ۳ منطقه مشهد و مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سایر شهرستانهای استان برگزار می شود.
وی افزود:در نماز روز گذشته در سراسر استان جانبازان سخنرانی کردند و تمامی امامان جمعه امروز به نیابت از مقام معظم رهبری در منزل جانبازان شهرشان حاضر می شوند تا سلام ایشان را خدمت این بزرگواران ابلاغ نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد:استاندار خراسان رضوی، فرمانداران، مدیران کل و دیگر مسؤولان استانی و شهری با جانبازان شاغل و بازنشسته استان و خانواده هایشان دیدار می کنند و از این عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل می آورند.
عابدی مقدم گفت:۴۸ هزار جانباز در خراسان رضوی داریم که شامل جانبازان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم می شوند  که مشکلاتی نظیر بینایی، شنوایی، قطع عضو،شیمیایی و غیره را دارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    باسلام خدمت اقای عابدی مقدم باسرزدن از منزل جانبازان مشکلی ازمشکلات انها برداشته نمیشودمن جانباز۲۵٪هستم دراوایل بعد از مجروهیت هر کجا رفتم دنبال کار چون مشکل بینایی داشتم به من کار ندادن وبه بنیاد مراجعه کردم گفتن هر وقت کاری با شرایت شما پیدا شد خبر میدهیم که هنوز پیدا نشده ومن بیکار با پنج فرزندو اجاره مسکن باید باحقوق مستمری ۷۰۰۰۰۰تومانی بایدچکار کنم بااین شرمندگی جلو خانواده با۴۸سال سن