قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به امکانات پیشرفته و کم نظیر موجود در بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی رضوی، گفت: این بیمارستان یکی از نمادهای اهتمام و نگاه ویژه آستان قدس رضوی به رفع نیازهای مردم و رسیدگی به دغدغه های اجتماعی است.

بیمارستان رضوی نماد اهتمام آستان قدس رضوی به رفع نیازهای مردم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان طی سخنانی در آئین تودیع و معارفه مدیر عامل بیمارستان رضوی، ضمن یادآوری مراحل تاسیس و توسعه این بیمارستان، تصریح کرد: این مجموعه در طول دوره فعالیت خود شاهد رشد چشم گیری در عرصه های گوناگون بوده و امروز با دارا بودن گواهی نامه پلاتینیوم از مراکز معتبر بیمارستانی در سطح جهان، به عنوان یک مجموعه درمانی پیشرو نه تنها در سطح کشور که در سطح منطقه شناخته می شود و امروزه باید در تولید علم و نوآوری در خدمات بهداشتی و پزشکی حرف های تازه ای برای ارائه به محافل علمی داشته باشد.

مهندس مهدی عزیزیان از راه اندازی فاز دوم بیمارستان رضوی به عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه آستان قدس رضوی یاد و عنوان کرد: با نگاه ویژه ای که آیت الله واعظ طبسی؛ تولیت عظمای آستان قدس رضوی به مسائل اجتماعی و خدمات عام المنفعه برای مردم داشته و دارند، سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته که با عنایت حضرت رضا(ع) برکات بسیاری نیز داشته است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید این نگاه عمیق و ارزشمند را مورد توجه قرار دهیم، افزود: بهداشت و درمان یکی از عرصه هایی است که به طور مستقیم با اقشار جامعه و رفع نیازهای مردم ارتباط دارد و از این رو فعالیت آستان قدس رضوی در این حوزه اقدامی بسیار مهم و اثرگذار بوده که با نگاه خاص و ترقی خواه تولیت عظمای این نهاد مقدس، به ثمر نشسته است.

تغییر، حرکتی رو به جلوست

مهندس عزیزیان در بخش دیگری از سخنان خود «تغییر» را اقدامی مثبت و رو به جلو دانست و تاکید کرد: حضور مدیران جدید با نگاه متفاوت، همواره می تواند حرکات نوینی را در مجموعه ها به وجود بیاورد و زمینه های پیشرفت را بیش از پیش فراهم کند.

وی سپس ضمن تقدیر از تلاش های دکتر عبدالحسینی در دوره مدیریت بیمارستان فوق تخصصی رضوی، اظهار داشت: امروز وظیفه خطیر مدیریت این بیمارستان به آقای دکتر هاشم زاده که خود از افراد با سابقه در مدیریت بیمارستان بوده اند، واگذار می شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: تاکید ما بر این بود که از نیروهای جوان، مستعد و شاغل در بیمارستان برای این مسئولیت استفاده شود و امیدواریم با همکاری مجموعه کارکنان بیمارستان تخصصی رضوی، شاهد افزایش سرعت حرکت رو به جلو این مجموعه و ارائه بهترین خدمات به بیماران و هم چنین فعالیت های علمی در بالاترین سطح ممکن باشیم.

مهندس عزیزیان با تاکید بر ضرورت اکتفا نکردن به وضع موجود، اظهار داشت: بیمارستان رضوی باید با بهره گیری از بهترین امکانات و نیروهای متخصص و کادر پزشکی مجرب، به فکر افزایش خدمات تخصصی، پزشکی و درمانی باشد و حرکت رو به جلو خود را ادامه دهد.

دکتر سعید عبدالحسینی، مدیر عامل سابق بیمارستان رضوی نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی و هم‌چنین مهندس مهدی عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، تصریح کرد: تمام اقداماتی که در عرصه‌های پزشکی و آموزش پزشکی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی صورت گرفته، مرهون علاقه و ارادت کارکنان بخش‌های مختلف به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) و در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر برای این مجموعه بوده است.

دکتر سعید هاشم‌زاده؛ مدیر عامل جدید بیمارستان رضوی نیز از حسن اعتماد تولیت عظمای آستان قدس رضوی و قائم مقام ایشان قدردانی کرد و خطاب به مسئولان بخش‌های این بیمارستان گفت: ساختارها و اهداف والایی که در بیمارستان فوق تخصصی رضوی طی سال‌های متمادی مستحکم و پیگیری شده، طبق روال گذشته پی گرفته خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با هم‌فکری و همکاری یکدیگر هم چون گذشته، زیر لوای امام هشتم(ع) در راستای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه گام برداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.