۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
کد خبر: 285140
اخبار ويژه / قاچاق انسان در ایرانشهر

همایشی که متشنج شد

عصرایران: صبح پنجشنبه، سی و یکم اردیبهشت ماه، همایشی با عنوان بررسی تبعات زیست محیطی – اجتماعی  سد گتوند و راهکارهای مقابله با آن برگزار شد. در این همایش پس از سخنرانی  مدیران سد گتوند، شرکت توسعه نیشکر و تنی چند از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، بنا به درخواست نمایندگان مردم در مجلس، مهندس بزرگ زاده، معاون فنی و پژوهشی شرکت آب و نیرو برای توضیح در مورد ابهامات پیرامون آلایندههای رودخانه کارون به پشت تریبون رفت که چند تن از حضار با ایجاد سر و صدا و قطع وسایل صوتی و تصویری، مانع از سخنرانی وی شدند. مهندس بزرگ زاده در هنگام ترک تریبون خطاب به حضار گفت: من از تهران و به احترام شما و نمایندگان مردم جهت پاسخگویی به روی سن آمدم، ولی گویا عده ای از شفاف سازی در مورد آلایندههای رودخانه کارون ناراحت هستند.

 

قاچاق انسان در ایرانشهر

ایرنا: قاچاق انسان برای چندمین بار در جادههای شهرستان ایرانشهر حادثه آفرید و سبب مرگ راننده و دو تبعه بیگانه غیرمجاز و مجروح شدن 6 نفر دیگر از آنان شد.

 

توجیه عجیب پنتاگون

عصرایران: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد قصد دارد برای رهگیری موشکهای احتمالی ایران و کره شمالی، رادارهای دوربرد را در منطقه آلاسکا واقع در شمال آمریکا مستقر کند.

 

ماجرای مازراتی فرزند یک مسوول!

خبرآنلاین: خبرها حاکی است که فرزند یکی از مدیران ورزشی، هفته گذشته یکی از گرانترین خودروهای وارداتی بازار ایران را خریداری کرده تا از این پس، در خیابانهای سعادت آباد، به جای پورشه با مازراتی چرخ بزند!

این آنتونف آن آنتونف نیست!

واحد مرکزی خبر: دکتر مه آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور گفت: هواپیمای آنتونف با موتور جت مجوز پرواز گرفت. وی افزود: هواپیمای آنتونفی که مجوز پرواز گرفته است، از نوع هواپیمایی که پارسال در اطراف فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد، نیست.

 

حفاری قبرامامزاده برای کشف عتیقه!

ابنا: افراد سودجو با هدف کشف اشیای تاریخی و عتیقه، به حفاری قبر یک امامزاده در روستای درویشی شهرستان دشتی اقدام کردند.

 

هشدار درباره ذخایر آبی جنوب کشور

مهر: ارسلان هاشمی، یک مقام مسؤول در وزارت نیرو با اعلام کاهش ۶۰ درصدی ذخیره آب در برخی سدهای جنوب کشور گفت: تخصیص آب از سدهای جنوب به صورت کنترل شده انجام خواهد شد.

 

پیامدهای خشک شدن دریاچه ارومیه

فارس:علیرضا سید قریشی، کارشناس مسؤول زیستگاههای آبی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه باعث تغییر اکوسیستم این منطقه شده است.

 

ورود پناهجویان به چاه کامبوج

ایرنا: مقامهای کامبوج خبر انتقال سه پناهجوی ایرانی در استرالیا به این کشور را که براساس توافقنامه جنجالی بین دو کشور صورت گرفت، تأیید کردند، تا براین اساس پناهجویان ایرانی پس از چاله جزیره نائورو، در چاه کامبوج گرفتار شوند. خئو سوفیک، سخنگوی وزیر خارجه کامبوج در این خصوص گفته است که زمان رسیدن این افراد به پنوم پن، پایتخت این کشور مشخص نیست.

 

ادعای المیادین

واحد مرکزی خبر: شبکه تلویزیونی المیادین مدعی شد که اسماعیل ولد الشیخ احمد، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن پس از دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، گفته است که با ایران درباره یمن اختلاف نظر داریم.

 

مسؤول مؤسسههای غیرمجاز كيست؟

قانون: مهدي شهلا، حقوقدان و استاد دانشگاه گفت: تا جايي كه من اطلاع دارم، بانك مركزي ناظر قانوني بر فعاليتهاي پولي و اعتباري كشور است. در اين زمينه حتي بانكهاي خصوصي هم براي فعاليت خودشان بايد از بانك مركزي مجوز اخذ كنند. پس ميتوان گفت، هيچ مؤسسه پولي (بانك) يا اعتباري نميتواند بدون مجوز بانك مركزي به فعاليت بپردازد.

 

نميتوانم بگویم!

قانون: حسين طلا، عضو كميسيون اجتماعي و نماينده مردم تهران در مجلس درباره واردات سیگار مارلبرو به کشور گفت: من نميخواهم وارد اين قضايا بشوم. من اخباري دارم كه نميتوانم آن را بيان كنم. وی در پاسخ به اینکه مارلبرو در ايران واردات قانوني خواهد داشت يا خير؟ گفت: به اين راحتي خير. زیرا كساني كه سود سرشار از قاچاق اين سيگار عايدشان ميشود حاضر نيستند به اين سادگيها به واردات قانوني آن رضايت دهند.

 

خنثی کردن بمب دوران جنگ تحمیلی

تابناک: تیم خنثیسازی ستاد کل نیروهای مسلح، روز پنجشنبه ٣١ اردیبهشتماه، لاشه بمب شیمیایی عمل نکرده از دوران جنگ تحمیلی را در وسط یک منزل مسکونی در روستای «قلعه جی» سروآباد کردستان، خنثی کردند.

 

تأیید حکم اعدام ضارب «علی خلیلی»

فارس: سرپرست دادگاههای کیفری استان تهران از تأیید حکم اعدام ضارب «علی خلیلی» از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.

 

اعلام قیمت واقعی خودروهای کیا

ایسنا: میزان واردات خودرو در نخستین ماه سال جاری نشان میدهد که قیمت واقعی خودروی وارداتی کیا اپتیما مدل 2015 حدود 60 میلیون تومان و قیمت وارداتی کیا اسپورتیج نزدیک به 65 میلیون تومان بودهاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.