شنیده شد که پدر این آقازاده روزی در مصاحبه‌ای تمام فعالیت‌های اقتصادی او را در فدراسیونش تکذیب کرد و گفت عرضه این کارها را ندارد.

مازراتی یک‌میلیارد و 500 میلیونی آقازاده ورزش!

انتخاب نوشت؛ یکی از آقازاده‌های ورزش، هفته گذشته یکی از گران‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را خرید تا از این پس، در خیابان‌های سعادت‌آباد به‌جای پورش با مازراتی چرخ بزند! این آقازاده که در چند سال گذشته درباره اش شایعه زیاد بوده است، با معامله این خودرو، ثابت کرد که تمام حرف‌های پدرش درباره وضعیت نامناسب مالی اش، حقیقت ندارد. در برهه‌ای که شایعات بالا گرفت و حتی عده ای خبر دادند این آقازاده واسطه انجام کارهای اقتصادی بوده و با احداث شرکتی در شهرک غرب، تمام کارهای پرسود فدراسیون پدرش را انجام می دهد، رئیس فدراسیون مصاحبه کرد و گفت: «شپش در جیب او پشتک می‌زند و همین الان از من پول می گیرد. او یک مربی ساده است. این شایعات دروغی بیش نیست»./آرمان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    4 0
    عده ای به نان شب خود محتاجند و عده ای هم پول پارو می کنند ، عدالت اجتماعی ، برابری در جامعه و خیلی از واژه های دیگر شعاری بیش نیستند و برای مردم عوام ساخته شده اند ولی نمی توانند کل جامعه را با این چرندیات و مزخرفات گول بزنند .