قدس آنلاین: استاندار اصفهان گفت: حماسه بزرگ سوم خرداد همیشه و در همه عرصه‌ها تداوم خواهد داشت چرا که فتح خرمشهر تجلی پایداری و ایثار ملت ایران است.

سوم خرداد تجلی پایداری و ایثار ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان و در حضور یگان‌های نمونه مستقر سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی ، افزود: سوم خرداد روز غرور ملی، دینی و آرمانی ملتی تاریخ‌ساز است که هیچگاه از اذهان ملت ایران فراموش نمی‌شود.

وی اظهارداشت:حماسه خرمشهر با توکل بر خداوند لایزال و با تدبیر خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به تاسی از عاشورای امام حسین (ع) بابی برای پیروزی‌های مکرر ملت ایران در برابر کفر جهانی و خواسته‌های نامشروع آنها بود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: سالروز فتح خرمشهر تجلی‌گاه عینی مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها همراه با اقتدار سپاه و ارتش عزیز و بسیج مردمی در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر تهدیدات و فتنه‌های استکبار و ایادی آنان بود.

وی ادامه داد: سوم خرداد یوم‌الله است، روزی که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعا این تعبیر عبارتی فروتنانه نبود و مرحمتی بود که در اجابت دست‌های به آسمان بلند شده خانواده شهیدان و زمزمه‌ عاشقانه به رزمندگان عطا شد.

زرگرپور با بیان اینکه این روزها لحظه به رخ کشیدن اراده‌های پولادی بود که به مدد تربیت دینی، آراسته و وارسته شده بودند تا در رفتاری عرفانی و لبریز از مهر به اسلام و ایران دشمن تا بُن دندان مسلح را تا زباله‌دان تاریخ بدرقه کنند، تصریح کرد: فتح خرمشهر را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خودباور و خدامحوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.