قدس آنلاین: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کرد: فرد معتادی که اقدام به کیف قاپی از شهروندان اصفهانی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سارق کیف قاپ هنگام انتخاب سوژه به دام افتاد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر کیف قاپی از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه گشت‌های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شدند تا اینکه یکی از واحدهای گشتی متوجه رفتارهای مشکوک یک موتورسوار شد که در حال انتخاب سوژه‌های سرقت خود بود، لذا وی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره کیف قاپی از شهروندان اقرار کرد، گفت: این شخص که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، انگیزه خود از این کار را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کرد.
سرهنگ خسروی خاطرنشان کرد: شهروندان باید هنگام عبور از پیاده‌روها و خیابان‌ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سوال دیگری به آنان نزدیک می‌شوند بوده و حتی الامکان از تردد در مکان‌های خلوت همراه با وجوه نقد فراوان یا اموال با ارزش خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.