قدس آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه بهبود مدیریت پسماند با مشارکت دستگاه های مرتبط محقق می شود، در استان اصفهان هنوز ساماندهی خاصی در زمینه پسماند های ویژه و لجن اسیدی صورت نگرفته است .

بهبود مدیریت پسماند با مشارکت دستگاه های مرتبط محقق می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمید ظهرابی با اشاره به پسماند های ویژه در شهرک صنعتی رازی و سایر نقاط استان اصفهان، افزود: استان اصفهان در این زمینه با مشکل جدی روبه رو است؛ زیرا این پسماندها آلوده به مواد شیمایی هستند و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بالایی را ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، دفن کردن پسماندهای ویژه کار درستی نیست و بايد شرکت ها و دستگاه های مرتبط با محوریت فرمانداری شهرضا در این زمینه، اقدام های علمی و عملی را انجام دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهارداشت: با توجه به اینکه بهبود مدیریت پسماند با مشارکت دستگاه های مرتبط محقق می شود، در استان اصفهان هنوز ساماندهی خاصی در زمینه پسماند های ویژه و لجن اسیدی صورت نگرفته است .

وي یادآور شد:اجرای تصفیه خانه فاضلاب چرمشهر از اوایل شهریور سال جاری شروع مي شود و بعد از کلنگ زنی و احداث، موضوع زمین و راهکارهای قانونی آن توسط فرمانداری شاهین شهر و میمه و دستگاه های مرتبط بررسی مي شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.