قدس آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: شبکه های موبایلی با اشتراک گذاری اطلاعات، آسیب هایی همانند شکاف فرهنگی در خانواده، ترویج رفتارهای نامناسب جنسی، کاهش ارتباط عاطفی خانواده ها و ایجاد اختلال روانی در جوانان و کودکان به همراه دارد و باعث تزلزل خانواده ها شده است.

شبکه های موبایلی باعث تزلزل خانواده ها شده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین زاده در نشست دانشجویان با موضوع بررسی تهدید و فرصت های فضای سایبری افزود: فضای مجازی در قرن ۲۱ دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای است  اما همه باید روش های استفاده صحیح از آن را فرا گیرند.

وی تاکید کرد: پشت صحنه شبکه های اجتماعی موبایلی، سیستم های جاسوسی هستند و در هر اتصال به این شبکه ها تمامی اطلاعات شخصی افراد ارسال می شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت : شبکه های موبایلی با اشتراک گذاری اطلاعات، آسیب های همانند شکاف فرهنگی در خانواده، ترویج رفتارهای نامناسب جنسی، کاهش ارتباط عاطفی خانواده ها، ایجاد اختلال روانی در جوانان و کودکان، ایجاد مشکل سیاسی، فرهنگی، عقیدتی و اخلاقی را ترویج می دهد.
وی با اشاره به اینکه امروزه هر کشوری که اطلاعات بیشتری را داشته باشد از قدرت بیشتری برخوردار است ، اضافه کرد: امروزه بیش از ۲۰۳ فرستنده ماهواره ای در دنیا با ۱۸ هزار شبکه تلوزیونی و ۹ هزار کانال رادیویی بدنبال تغذیه از طریق اطلاعات سیستم های جاسوسی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.