۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 285197

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به انتشار دستورالعمل پزشکی حج تمتع ۹۴؛ آخرین زمان معاینات زائران حج تمتع را نیز عنوان کرد.

آخرین زمان معاینات زائران حج تمتع

به گزارش  تسنیم، عادل مقصودی نژاد با اشاره به انتشار دستورالعمل پزشکی حج تمتع 94 اظهار داشت: در این کتابچه صد صفحه‌ای که بازنگری شده از دستورالعمل‌های سال‌های گذشته است تمامی برنامه‌های و فعالیت‌های پزشکان حج تمتع 94 ابلاغ شده است تا پزشکان بتوانند طبق این دستورالعمل کارهای خود را انجام دهند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در خصوص تعداد پزشکان اعزامی به حج، عنوان کرد: مرکز پزشکی حج 280 پزشک مجموعه و 220 همکار شاغل در بیمارستان‌های ایران در مکه و مدینه را به حج اعزام خواهد کرد.

وی در خصوص آغاز معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع، گفت: با توجه به اینکه لیست اولیه پزشکان کاروان‌ها اعلام شده است، بنابراین در برخی از استان‌ها معاینات پیش از اعزام نیز آغاز شده است و تمام تلاش ما این است که معاینات قبل از ماه مبارک رمضان به پایان برسد تا زائران نیازی به تردد نداشته باشند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته دو بیمارستان در مکه و یکی هم در مدینه در حج تمتع فعال خواهد بود.

 

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.