قدس آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از طرح کشوری آمایش ورزش منطقه ای و افتتاح کانون قهرمان پروری در استان خبر داد.

کانون قهرمان پروری در خراسان شمالی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،امین رشید لمیر در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رشته جودوی استان، هیئت جودوی خراسان شمالی را از فعالترین هیئت های استان در چند سال اخیر دانست و گفت: رشته های ورزشی جودو ، کوراش ، کشتی و ورزش های همگانی از جمله هیئت های بسیار فعال و مدال آور در سطح کشور و جهانی هستند و در سال 94 از جایگاه ویژه اعتبارات ورزشی برخوردار خواهند شد.

وی از طرح کشوری آمایش منطقه ای ورزش در هر استان از سوی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح هر استان با توجه به پتانسیل و مدال آوری در هر رشته ورزشی، اعتبارات ویژه ای دریافت می کند و این امر موجب انگیزه و تلاش بیشتر از سوی دیگر هیئت های ورزشی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در رشته ورزشی جودو گفت: با افتخارات پی در پی و کسب مدال های رنگارنگ در رشته جودو و کوراش خراسان شمالی در حال حاضر به عنوان استان پایلوت در رشته جودو شناخته می شود.

وی تاکید کرد: در سال 94 با تاسیس کانون قهرمان پروری در استان از هیت های برتر همچون جودو حمایت های مالی ویژه ای صورت خواهد گرفت.

همایش تجلیل از مدال آوران و قهرمانان رشته جودو با تقدیر از 90 ورزشکار، پیشکسوت، داور و فعال ورزشی در بجنورد برگزار شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.