۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 285244
 نريمان جهان: رابطه كي روش با من صميمي است

به گزارش قدس آنلاين، مهاجم ملی پوش تیم تراکتورسازی گفت: من صد درصد در تراکتورسازی می مانم و امیدوارم روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

سامان نریمان جهان درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط اردو بسیار خوب بود. خداراشکر می کنم که ابتدا به تیم ملی دعوت شدم و حالا تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در اردو باقی بمانم. امیدوارم اول تیم ملی موفق باشد و بعد هم بتوانم نظر کی روش را جلب کنم.

وی درباره کار کردن با کی روش تاکید کرد: او مربی بسیار خوبی است. کی روش با همه بازیکنان رفتار خوبی دارد و من خداراشاکرم که می توانم زیر نظر کی روش کار کنم. او در این چند روز رفتار خیلی خوبی با همه بازیکنان جوان و خصوصا خودم داشت. 

هافبک تیم ملی درباره عکس هایی که از خودش و کی روش در حال شوخی و خنده منتشر شده، بیان داشت: نظر لطف کی روش است. در یک صحنه من یک گل زیبا در تمرین زدم و کی روش هم به من گفت خیلی خوب زدی. من هم تشکر کردم. او ارتباط صمیمی و گرمی با من داشت و واقعا از کار کردن زیر نظرش خوشحالم.

نریمان جهان درباره تفاوت های سبک کاری کی روش با تونی اولیویرا بیان داشت: در چند روز گذشته تمرینات تاکتیکی زیادی انجام نداده ایم و کی روش بیشتر می خواست بازیکنان جوان را ببیند و توانایی هایشان را بسنجد. به همین خاطر نمی توانم درباره سبک کاری او حرفی بزنم.

وی درباره شرایط تراکتورسازی تاکید کرد: من خبر خاصی از تراکتورسازی ندارم اما منتظریم تا وضعیت سرمربی تیم مشخص شود. من صد درصد موافق ماندن تونی اولیویرا هستم چون او زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشیده و پارسال هم تیم را قهرمان کرده است. با این وجود برایم تفاوتی ندارد چه کسی سرمربی باشد و هرکسی بیاید، کار خودم را می کنم.

نریمان جهان درباره آینده اش در تراکتورسازی گفت: من صد درصد در تراکتورسازی می مانم و امیدوارم روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

هافبک ملی پوش تراکتورسازی در پایان افزود: امیدوارم بتوانم در تیم ملی باقی بمانم و با انجام بازی های خوب به فوتبال اروپا بروم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.