۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 285246

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اعلام دستورالعمل پزشکی حج 94، گفت: در این کتابچه صد صفحه‌ای که بازنگری شده دستورالعمل‌های سال‌های گذشته است، تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های پزشکان حج تمتع ۹۴ ابلاغ شده است.

دستورالعمل‌ پزشکی حج ۹۴ اعلام شد
به گزارش (ایسنا)، دکتر عادل مقصودی‌نژاد، گفت: به تازگی دستورالعمل‌های پزشکی حج ۹۴ در قالب ۱۰۰ صفحه تهیه، تنظیم و منتشر شد.

وی افزود: در این کتابچه صد صفحه‌ای که بازنگری شده از دستورالعمل‌های سال‌های گذشته است تمامی برنامه‌های و فعالیت‌های پزشکان حج تمتع ۹۴ ابلاغ شده است تا پزشکان عزیز بتوانند طبق این دستورالعمل کارهای خود را انجام دهند.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص تعداد پزشکان اعزامی به حج، گفت: مرکز پزشکی حج ۲۸۰ پزشک مجموعه و ۲۲۰ همکار شاغل در بیمارستان‌های ایران در مکه و مدینه را به حج اعزام خواهد کرد.

وی در خصوص آغاز معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع، گفت: با توجه به اینکه لیست اولیه پزشکان کاروان‌ها اعلام شده، در برخی از استان‌ها معاینات پیش از اعزام نیز آغاز شده است و تمام تلاش ما این است که معاینات قبل از ماه مبارک رمضان به پایان برسد تا زائران نیازی به تردد نداشته باشند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان اعلام کرد: مانند سال‌های گذشته دو بیمارستان یکی در مکه و یکی در مدینه در حج تمتع فعال خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • majid IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    فعلا عمره یا تمتع تحریمه چرا اینقدر میخواهین انگار سرباز اعزام کنید!!!